خنجری اولین نشست شورای اداری شهرستان زرند در سال96:

مسئولین ادارات زرند حق هیچگونه حمایتی از هیچ کاندیدی را ندارند

اولین جلسه شورای اداری شهرستان زرند در سال ۹۶ با حضور مسئولان این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری زرند برگزار گردید.

shora edari

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” فرماندار زرند در اولین نشست شورای اداری شهرستان زرند در سال۹۶ ضمن تبریک سال نو، گفت: ما امیدواریم در سال جدید به یاری خداوند متعال شرایط مطلوبی را جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فراهم نمایم.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، افزود: سالی که بنام «سال اقتصاد مقاومتی- تولید واشتغال» مزین شده است، مسیر روشنی برای ایجاد اشتغال و احیای چرخ صنعت و کاهش بیکاری است.

 

خنجری عنوان کرد: ما امیدواریم مشارکت و اهتمام مضاعف دستگاه های اجرایی درسال۹۶ بستر مناسبی را برای رشد و توسعه همه جانبه شهرستان خصوصا در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی فراهم نماید.

 

وی با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی در شهرستان زرند، اظهار داشت: در خصوص ثبت نام از کاندیداهای شورای اسلامی، این شهرستان جزء ۳ شهرستان برتر استان می باشد.

 

فرماندار زرند همکاری همه دستگاه ها در بحث برگزاری انتخابات را در راستای مشارکت حداکثری مردم با اهمیت دانست و یادآور شد مسئولین ادارات حق هیچگونه حمایتی از هیچ  کاندیدی را ندارند.

 

دکتر “حسین امیری” نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: ما در سال ۹۵ با فراز و نشیب هایی روبرو بوده ایم از جمله پیگیری های نفس گیر بحث زلزله و دریافت تسهیلات، ثبت سوهان در سطح کشور، پیگیری های تاخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان ذغالسنگ انجام شد.

 

وی ادامه داد: سال ۹۶ با هدف گذاری جدید توسط مقام معظم رهبری که باید همه اعمال و رفتار بر محور تولید واشتغال باشد یک انسجام فکری و یک اراده ملی لازم است همه دغدغه اینکه جهشی در تولید انجام شود فضای کسب وکار را روان کنیم بحث بحران آب، سیستم بانکی، بحث قاچاق و آسیب های اجتماعی چالش اند که بایستی این مشکلات حل شود.

 

حجت الاسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند نیز با اشاره به نامگذاری سال ۹۶ گفت: آهنگ رشد و توسعه براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری در حال حرکت است.

 

وی گفت: رفع موانع تولید، پیگیری استعلامات سرمایه گذاران، رفع مشکل نقدینگی و بهره سنگین بانک ها با وحدت و همدلی انجام و هرکدام از ما در هر بخشی که هستیم فرمایشات مقام معظم رهبری را عملیاتی می کنیم و نجات ما در گروه انجام این فرمایشات است.

 

امام جمعه زرند، متدین بودن، انقلابی بودن، با توان و کار آمد بودن را از ویژگی بارز مدیران از دیدگاه مقام معظم رهبری عنوان کرد.

 

حجت الاسلام “محمود محمدی” رئیس دادگستری زرند نیز گفت: مسئولیت یعنی خدمتگذاری از دید مقام معظم رهبری مسئولیت یعنی سرعت در انجام کار، مستحکم کاری ، امانت داری و اعتماد سازی است.

 

وی ادامه داد: قوانین باید منطقه ای شوند، قوانین فراگیر به ضرر بیت المال است بحث منابع طبیعی مسئله ای حیاتی است در رابط مبارزه با زمین خواری اگر کسی از اموال عمومی و بیت المال به نفع خودش تصرف کند باید این زمین از چنگال او بیرون آید.

 

انتهای پیام/