معاونت فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان:

۹۶۴ نفر داوطلب برای خدمت در پروژه مقاوم سازی و ترفیع گنبد حرم مطهر امام حسین (ع) از استان کرمان اعزام شدند

معاونت فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان گفت: ۹۶۴ نفر نیروی داوطلب سال گذشته برای خدمت در پروژه مقاوم سازی و ترفیع گنبد حرم مطهر امام حسین (ع) از استان کرمان به کربلای معلی اعزام شدند.

به گزارش صدای زرند، “محمد بیدشکی” معاونت فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان گفت: از ابتدای امسال تا امروز ۱۹فروردین نیز ۲۳ نفر نیروی کار از کرمان به کربلا اعزام شده اند که ماموریت این افراد ابتدا یک ماهه می‌ باشد و در صورت رضایت از نحوه‌ همکاری تمدید خواهد شد.

 

davtalab haram emam hossein

 

وی تصریح کرد: میانگین سنی اعزام شدگان بین ۲۵ تا ۵۰ سال است که در بخش‌های مختلف اعم از جوشکاری، آرماتوربندی، بتن‌ریزی، برق‌کاری، پیکورکاری، کارگر ساده، سنگ‌کار، نیروی فنی مهندسی و غیره به کار گرفته شده‌اند.

 
معاونت فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان اظهار داشت: در همین رابطه برخی برای چندمین بار افتخار دارند که اعزام شوند و نیروهای فنی، تخصصی، کارگر ساده و برخی نیروها با عقد قرارداد و ایجاد اشتغال، همکاری طولانی‌تری خواهند داشت.

 
وی افزود: در حال حاضر فریم فولادی گنبد حرم مطهر سیدالشهدا (ع) در کرمان مونتاژ شده و همچنین کار مقاوم سازی و لاغرسازی ستون‌های اطراف ضریح مطهر با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت در دست انجام است.

 
ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان از سال ۱۳۸۹ تاسیس و پس از سه سال کار مطالعاتی وارد فاز اجرایی شده است.

 
کارگاه ساخت گنبد حرم مطهر امام حسین (ع) در محل سابق معراج شهدا شهر کرمان برپاست.

 

انتهای پیام/ایرنا