حجت‌السلام ابراهیمی امام جمعه زرند:

واردات کالاهایی که در داخل تولید می‌شوند حرام است / راه نجات کشور توجه به فرمایشات رهبری می‌باشد

امام جمعه زرند با اشاره به شعار سال اظهارداشت:‌ واردات کالایی که در داخل تولید می‌شود باید محدود شود و واردات اینگونه کالاها شرعا حرام است. توجه بیش از پیش به استعدادهای داخلی و تکیه بر توان درونی باید مهمترین هدف دولت در تحقق شعار امسال باشد و همه‌ی مردم به ویژه دولتمردان باید تلاش کنند تا حرف رهبری بر رو زمین نماند.

به گزارش صدای زرند، آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته شهر زرند باحضور پرشور مردم همیشه در صحنه‌ی این شهر و به امامت حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام “علی ابراهیمی” با اشاره به سیاحت‌های نوروزی و روز سیزده بدر بیان داشت: دید و بازدید و مسافرت‌های نوروزی از نشانه‌های‌ انسان مومن است و خداوند یکی از صفات مومن را اهل سیاحت بودن توصیف می‌کند؛ و اهل عبادت، اهل سیاحت هم هست.

 

وی با بیان حدیثی از رسول خدا (ص)، افزود: مسافرت آثار بسیار خوبی دارد که باعث نشاط روح، سلامت جسم و زدودن غبار غم و غصه از انسان می‌شود.

 

حجت‌السلام ابراهیمی با بیان اینکه درختان ریه‌های زمین و مایه حیات بشریت هستند، گفت: ما باید طبیعت را همانند خانه خودمان بدانیم و در آباد کردن و آباد نگه‌ داشتن آن کوشا باشیم.

 

امام جمعه زرند با اشاره به نگاه ویژه مقام معظم رهبری به اهمیت درخت در زندگی انسان، افزود: ما حق نداریم منابع طبیعی اطراف خود را نابود کنیم؛ جای تاسف است که درختان چندین ساله را در روستای طالقانی شبانه قطع می‌کنند.

 

وی با تسلیت سالروز شهادت امام هادی (ع) و آغاز ماه رجب، گفت: ماه رجب یکی از ماه‌های مبارک در سال می‌باشد که باید از رحمت این ماه بهره کافی را ببریم و عبادات این ماه به ویژه اعتکاف باید مورد توجه مسلمانان قرار گیرد.

 

Ebrhimi EmamJomeZarand SSZ65sd

 

وی با اشاره به شعار سال اظهارداشت:‌ واردات کالایی که در داخل تولید می‌شود باید محدود شود و واردات اینگونه کالاها شرعا حرام است. توجه بیش از پیش به استعدادهای داخلی و تکیه بر توان درونی باید مهمترین هدف دولت در تحقق شعار امسال باشد و همه‌ی مردم به ویژه دولتمردان باید تلاش کنند تا حرف رهبری بر رو زمین نماند.

 

ابراهیمی افزود: بیان شعار سال از سوی مقام معظم رهبری مانند یک فتوا می‌باشد و باید بدانیم که واردات کالایی که در داخل تولید می‌شود موجب بیکاری کارگران و تعطیلی کارخانه‌های داخلی می‌شود، که این موضوع جایز نیست.

 

نماینده ولی فقیه در شهرستان زرند با بیان اینکه راه نجات کشور توجه به فرمایشات رهبری می‌باشد، اظهارداشت: دشمن در هر صورت و به هر بهانه‌ای تحریم‌های خود را بر ما تشدید می‌کند اما باید بدانیم که توجه به فرمایشات ولی امر مسلمین در مورد نظام جمهوری اسلامی موجب حفظ نظام و از اوجب واجبات است.

 

انتهای پیام/