معاون توسعه و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش زرند:

عملکرد آموزش و پرورش در اجرای اقتصاد مقاومتی مطلوب بوده است

بازیان معاون توسعه و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش زرند گفت: عملکرد آموزش و پرورش در اجرای اقتصاد مقاومتی مطلوب بوده است.

معاون توسعه و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش زرند گفت: عملکرد آموزش و پرورش در اجرای اقتصاد مقاومتی مطلوب بوده است.

بازیان

به گزارش صدای زرند، “سید علی بازیان” معاون توسعه و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند، گفت: در لبیک به ندای رهبرفرزانه انقلاب مبنی بر نام گذاری سال ۹۵ به عنوان «اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل» همراه و همگام با سایر نهاد های دولتی این مدیریت برنامه هایی را در این راستا انجام داه است.

 

وی افزود: برای جلو گیری از اتلاف بی رویه انرژی۹۰ درصد آموزشگاه ها به سیستم متمرکزهوشمندمجهز شدند و از ابتدای مهر ماه ۹۵ سیستم گرمایشی ۵ آموزشگاه دیگر به موارد قبل اضافه شد، که کاهش ۳۰ درصدی مصرف انرژی را به دنبال داشته است.

 

بازیان تصریح کرد: با توجه به کویری بودن منطقه و تابش خورشید در بیشتر روزهای سال نصب دو دستگاه آبگر مکن خورشیدی با هزینه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات انجام شده در راستای اقتصاد مقاومتی بوده است.

 

معاون توسعه و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش زرند گفت: برای جلو گیری از هدر رفت آب نیز سیستم آبیاری قطره ای در ۳ آموزشگاه اجرا شد و سیستم لوله کشی فرسوده ۳ آموزشگاه با هزینه ای بالغ بر ۵۰ میلیون ریال توانست از اتلاف آب جلوگیری نماید.

 

بازیان بیان داشت: در راستای شعار سال ایجاد کارگاه بازیافت وسایل معیوب و اسقاطی مدارس شامل میز، نیمکت و صندلی و کمد و بازگرداندن آن به چرخه استفاده در مدارس، شاهد کاهش چشمگیر هزینه بودیم.

 

وی در پایان از تمامی مدیران خواست تا با مصرف بهینه و صرفه جویی در هزینه ها نسبت به تحقق کامل اهداف اقتصاد مقاومتی در حوزه عمل تلاش نمایند .

 

انتهای پیام/