فرمانده انتظامی زرند خبر داد:

دستگیری باند پنج نفره سرقت احشام در زرند (+عکس)

فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در این شهرستان پنج سارق باسابقه در این خصوص دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در این شهرستان پنج سارق باسابقه در این خصوص دستگیر شدند.

 

serghat

به گزارش صدای زرند، سرهنگ “نورعلی چوگانی” فرمانده انتظامی شهرستان زرند صبح امروز با اعلام این خبر، افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح این شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.که در راستای تشدید اقدامات کنترلی و افزایش گشت های محسوس و نامحسوس مامورین پلیس اگاهی این فرماندهی موفق به شناسایی و دستگیری متهمین حرفه ای و با سابقه در حین سرقت شدند.

 

وی افزود ۴ نفر از متهمین اهل شهرستان های جنوبی استان و یک نفر هم بومی شهرستان هست که در بازجویی های فنی و تخصصی جمعا به ۳۰ فقره سرقت احشام اعتراف کردند.

 

فرمانده انتظامی زرند گفت اکثر سرقتها انجام شده این باند درسطح شهرستان زرند و بخشی در شهرستانهای همجوار بوده است که در ساعات اولیه بامداد صورت گرفته است.

 

سرهنگ چوگانی گفت: در این راستا پرونده تشکیل و به همراه متهمین به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

وی از شهروندان خواست در حفظ اموال خود دقت لازم را داشته باشند و در صورت بروز هرگونه موارد مشکوک مراتب را با تلفن ۲۱۸۷۰۵۳ یا ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/