در جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان دبیرستان اندیشه زرند مطرح شد;

پیشرفت های کشور ناشی از تلاش نخبگان است/ با فارغ التحصیلی مسئولیت فرد بیشتر می شود

به مناسبت بزرگداشت هفته مقام زن و میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، مراسم با شکوه جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان دبیرستان غیر انتفاعی اندیشه زرند با حضور برخی مسئولین شهرستان، معلمان مدرسه و دانش آموزان در سالن اجتماعات این دبیرستان برگزار گردید.

به مناسبت بزرگداشت هفته مقام زن و میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، مراسم با شکوه جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان دبیرستان غیر انتفاعی اندیشه زرند با حضور برخی مسئولین شهرستان، معلمان مدرسه و دانش آموزان در سالن اجتماعات این دبیرستان برگزار گردید.

 

sadeghzadeh

به گزارش صدای زرند، “علی صادق زاده” معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند ضمن تبریک‌ ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) گفت: کشور ایران به دست نخبگان و‌ تیزهوشان ساخته شده است و تنها کشوری در دنیا هستیم ‌که به نام تشیعه حکومت می کند.

 

وی با بیان اینکه بسیاری از نخبگان جهان از کشور ایران هستند، افزود: از هر ده نفر نخبه جهان، ۳ نفر ایرانی هستند و در بسیاری از علوم بزرگان و‌ نخبگان کشور ما نقش دارند. ما می توانیم با همه ظرفیت های که داریم راه گذشتگان را ادامه دهیم.

 

معاون فرماندار زرند گفت: گام های بلندی بعد از انقلاب اسلامی برداشته شده است و ما اکنون می توانیم بدون وابستگی به هیچ کشوری روی پای خود بیاستیم و راه خود را ادامه دهیم.

 

وی با اشاره به ناامنی های موجود در دیگر کشورهای خاورمیانه، تصریح کرد: امنیت و آرامش موجود در کشور ایران به خاطر جانفشانی افرادی است که برای این کشور فدا شدند در آینده نیز این کشور در دستان شما خواهد بود.

 

صادق زاده در پایان گفت: فضای دانشگاه فضای رشد و تعالی است و امروز کشور ایران با همت افرادی چون شما جز ده کشور پیشرفته در نانو، هسته ای و علوم پیشرفته هستیم و امیدوارم با ادامه تحصیل و سعی و تلاش شما شاهد پیشرفت های بیشتر این مرز و بوم باشیم.

 

“حسین کاظمی” رییس اداره آموزش و پرورش زرند نیز ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن گفت: جشن فارغ التحصیلی برای هر فرد یکبار صورت میگیرد و با فارغ التحصیل شدن مسئولیت افراد بیشتر می شود که باید با برنامه ریزی خوب شاهد پیشرفت روز افزون در زندگی خود باشید.

 

وی با اشاره به برگزاری کنکور سراسری در سال آینده افزود: ان شاالله با سعی و تلاش و توکل بر خدا شاهد دریافت رتبه های برتر کنکور در شهرستان توسط شما عزیزان باشیم.

 

به گزارش صدای زرند، در پایان این جشن، فارغ التحصیلان از معلمان خود با اهدای لوح تقدیر و شاخه های گل تقدیر و تشکر کردند.

 

jashn andisheh zarand 951224 1

jashn andisheh zarand 951224 2

jashn andisheh zarand 951224 3

jashn andisheh zarand 951224 4

jashn andisheh zarand 951224 5

jashn andisheh zarand 951224 6

kazemi 1

jashn andisheh zarand 951224 8

jashn andisheh zarand 951224 9

jashn andisheh zarand 951224 11

jashn andisheh zarand 951224 13

انتهای پیام/