مدیرکل کمیته امداد کرمان عنوان کرد:

پوشش ۱۰۰ هزار خانواده پرونده‌دار در کمیته امداد استان کرمان/سرپرستی ۶۰ درصد خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد کرمان توسط زنان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: در ۶۰ درصد خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد استان کرمان، زنان به عنوان سرپرست خانواده هستند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: در ۶۰ درصد خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد استان کرمان، زنان به عنوان سرپرست خانواده هستند.

 

به گزارش صدای زرند، یحیی صادقی صبح امروز در آیین تجلیل از زنان کارآفرین مددجوی کمیته امداد با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) اظهار داشت: دیدگاه کمیته امداد بر این است که خانواده‌های مددجو بتوانند روی پای خود بایستند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان عنوان کرد: اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان نیز در راستای توانمندسازی بانوان در سطح استان کرمان اقدامات خوبی را در دست اقدام دارد.

 

صادقی با اشاره به پوشش ۱۰۰ هزار خانواده پرونده‌دار در کمیته امداد استان کرمان گفت: این مسأله برای ما جای خوشحالی ندارد، اما فضا و زمینه برای توانمندی خیلی از این خانواده‌ها فراهم شده است و جمع امروز ما، مشت نمونه خروار هستند که با همت خود و مشارکت امداد روی پای خود ایستاده‌اند.

 

وی افزود: در ۶۰ درصد خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد استان کرمان، زنان به عنوان سرپرست خانواده هستند و باید نقش پدر خانواده را ایفا و معیشت خانه را تامین کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان ادامه داد: با تلاش‌های به عمل آمده در راستای اشغالزایی و خودکفایی مددجویان کمیته امداد، امروز شاهد موفقیت‌های زیادی در این خانواده‌ها و زنان سرپرست خانواده هستیم.

 

yahya sadeghi

 

انتهای پیام/فارس