در پارک دوستار کودک زرند;

اختتامیه برنامه «بهار و انس با طبیعت» در زرند برگزار شد (+تصاویر)

با همت موسسه همنوا و پروژه زرند، شهری برای کودکان و با حضور جمعی از مسئولین شهرستان اختتامیه برنامه «بهار و انس با طبیعت» در پارک دوستدارکودک زرند برگزار شد.

با همت موسسه همنوا و پروژه زرند، شهری برای کودکان و با حضور جمعی از مسئولین مسئولین شهرستان اختتامیه برنامه «بهار و انس با طبیعت» در پارک دوستدار کودک زرند برگزار شد.


به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” فرماندار زرند ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده توسط موسسه همنوا و پروژه زرند، شهری برای کودکان افزود: در مدت زمان ۳ ساله شروع این پروژه در زرند اقدامات بسیار خوبی توسط دفتر این پروژه انجام گرفته است که خوشبختانه رضایت شهروندان زرندی را به همراه داشته است. این پروژه در حال حاضر با نظارت موسسه همنوا و در قالب کمیته ای که با عضویت ادارات و سازمان های ذیربط در فرمانداری شروع بکار نموده است در حال پیش بردن این طرح می باشد.

 

فرماندار زرند در ادامه ضمن تقدیر از برگزارکنندگان برنامه انس با طبیعت و کلیه پرسنل و دست اندر کاران پروژه زرند، شهری برای کودکان، به ویژه محمد سلطانی مدیر دفتر این پروژه گفت: جشنواره ای که در ۲۹ مهرماه سال جاری همزمان با رویداد زمین لرزه ها در زرند توسط موسسه همنوا برگزار شد، یکی از مهمترین اقدامات انجام شده در راستای بازگرداندن آرامش روحی و روانی به شهروندان و خانواده ها و کودکان زرندی بود که جا دارد تقدیر صمیمانه ای از برگزارکنندگان این جشنواره داشته باشم.

 

“حسین کاظمی” رییس اداره آموزش و پرورش زرند نیز ضمن قدردانی از برگزاری چنین برنامه هایی توسط موسسه همنوا گفت: ما باید مهارت های زندگی را به کودکانمان یاد دهیم تا بتوانیم در آینده افراد مفیدتری را در جامعه داشته باشیم.

 

“فاطمه میرزایی” مسئول برگزاری طرح انس با طبیعت ضمن با بیان خلاصه ای از فعالیت های انجام شده در این طرح، گفت: این طرح از هفتم اسفند ماه در پارک دوستدار کودک آغاز شده است و امروز یعنی امروز ۲۳ اسفند ماه شاهد برگزاری مراسم اختتامیه آن هستیم.

 

وی گفت: برنامه‌ی بهار و انس با طبیعت بر لزوم آشنایی کودکان با اهمیت فضای سبز و طبیعت در زندگی شهری و ضرورت آینده‌نگری از طریق مشارکت کودکان در توجه به محیط زیست تاکید داشت که با همت اعضای پروژه «زرند شهری برای کودکان» با حضور ۹۰۰ کودک از پیش دبستانی‌ها و دبستان‌های مختلف در محیط پارک دوستدار کودک زرند برگزاری شد.

 

لازم به ذکر است که در پایان این مراسم از حمایت کنندگان این پروژه با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

 

 

onsbatabeat zarand 951223 1

onsbatabeat zarand 951223 2

onsbatabeat zarand 951223 3

onsbatabeat zarand 951223 4

onsbatabeat zarand 951223 5

onsbatabeat zarand 951223 6

onsbatabeat zarand 951223 7

onsbatabeat zarand 951223 8

onsbatabeat zarand 951223 9

onsbatabeat zarand 951223 10

onsbatabeat zarand 951223 11

onsbatabeat zarand 951223 12

onsbatabeat zarand 951223 13

 

انتهای پیام/