توسط خیر نیکوکار جعفرزاده;

اهدای دستگاه سونوگرافی و اکو قلب به درمانگاه شهید ثمره زرند (+تصاویر)

صبح امروز (۲۳ اسفند ماه) طی مراسمی و با حضور مسئولین شهرستانی دستگاه سونوگرافی و اکو قلب توسط خیر نیکوکار حبیب الله جعفرزاده به درمانگاه شهید ثمره زرند اهدا شد.

صبح امروز طی مراسمی و با حضور مسئولین شهرستانی دستگاه سونوگرافی و اکو قلب توسط خیر نیکوکار حبیب الله جعفرزاده به درمانگاه شهید ثمره (فجر) زرند اهدا شد.

به گزارش صدای زرند، سرهنگ “علی اکبر شاهرخی” فرمانده سپاه زرند در این مراسم گفت: در راستای خدمات رسانی به مردم فهیم و عزیز شهرستان زرند گامی را با حضور خیرین برداشتیم تا برخی از مشکلات درمانی شهرستان زرند از جمله کمبود دستگاه سنوگرافی و اکو قلب و رادیولوژی و دستگاه او پی جی برای اسکن دندان را کاهش دهیم و امروز جناب آقای جعفرزاده به نیابت از همسرشان باعث خیر شدن و دستگاه سونوگرافی و اکو قلب را به درمانگاه فجر اهدا کردند که این دستگاه در حال حاضر جزء پیشرفته ترین دستگاه در زمینه اکو و سنوگرافی می باشد.

 

وی افزود: مردم زرند در راهپیمایی ۹ دی ماه و ۲۲ بهمن نشان دادند که با قدرت پای انقلاب ایستاده اند و ما مسئولین باید با قدردان این حضور مردم باشیم و زحمات بیشتری برای آنها بکشیم.

 

وی با اشاره به هزینه های خرید این دستگاه ها، اظهار داشت: اگر متخصصین به موقع و با برنامه مشخص در درمانگاه حضور پیدا کنند ما می توانیم علاوه بر زرند شهرستان های کوهبنان و راور را نیز تا حدی پوشش خدمات بدهیم.

 

“سید مهدی قویدل” دادستان زرند نیز در این مراسم گفت: امروز شاهد اهدا و بهره برداری از دستگاه سنوگرافی و اکو قلب در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی بودیم کع پیرو سخنان مقام معظم رهبری یکی از برنامه های بسیج شهرستان ها جذب سرمایه و مشارکت های مردمی در راستای برنامه ریزی برای مردم شهرستان و رفع مشکلات آن منطقه است.

 

وی افزود: ما برنامه خوبی با همکاری همه نهادها و اقشار شهرستان داشته ایم و مجمع بسیج یکی از اهدافش جذب مشارکت های مردمی بوده است و  ما امروز شاهد هستیم یکی از خیرین بزرگوار شهرستان در این زمینه همت نهاده است و بالغ بر دو میلیارد ریال هزینه کرده است و این دستگاه را برای درمانگاه شهید ثمره شهرستان زرند خریداری نموده است.

 

 

sonography ZARAND 951223 1

sonography ZARAND 951223 2

sonography ZARAND 951223 3

sonography ZARAND 951223 4

sonography ZARAND 951223 5

sonography ZARAND 951223 6

sonography ZARAND 951223 7

 

انتهای پیام/