چوگانی با تشریح تمهیدات ترافیکی پلیس در روزهای پایانی سال خبر داد

برخورد با خودروهای اخلال‌گر ترافیک در چهارشنبه‌سوری/ تمهیدات پلیس زرند در روزهای آخر سال

سرهنگ چوگانی فرمانده انتظامی زرند درباره تهمیدات پلیس راهور در چهارشنبه آخر سال، گفت:‌ قطعا افراد و خودروهایی که بخواهند با امنیت و آرامش شهروندان بازی کرده و یا اقدام به اخلال در آمد و شد شهروندان کند برخورد قانونی خواهد شد.

فرمانده انتظامی زرند درباره تهمیدات پلیس راهور در چهارشنبه آخر سال، گفت:‌ قطعا افراد و خودروهایی که بخواهند با امنیت و آرامش شهروندان بازی کرده و یا اقدام به اخلال در آمد و شد شهروندان کند برخورد قانونی خواهد شد.

 

chokani niro entezami


به گزارش صدای زرند، سرهنگ”نور علی چوگانی” فرمانده انتظامی شهرستان زرند، ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و نامگذاری پلیس با شعار «آرامش و نشاط بهاری با قانونمندی و نظم اجتماعی»، گفت: با خودروهایی که در چهارشنبه آخر سال برای شهروندان مزاحمت ایجاد کرده و هنجارشکنی کنند، برخورد می شود.

 

وی با اشاره به کنترل معابر و خیابان های شهر زرند از سوی ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی، در روزهای پایانی سال ۹۵، گفت: با توجه به فرا رسیدن روزهای پایانی سال و همچنین خروج شهروندان و مسافران نوروزی و حضور شهروندان برای زیارت اهل قبور، پیش‌بینی می‌شود ترافیک تردد در مسیرهای منتهی به بهشت زهرا(س)، مبادی خروجی و معابر اصلی شهر، بیش از پیش افزایش یابد، بنابراین در روزهای پایانی سال تمامی این مسیرها در پوشش کامل ماموران پلیس راهور و انتظامی قرار خواهد گرفت.

 

فرمانده انتظامی زرند با اشاره به افزایش سفرهای درون شهری در روزهای پایانی سال به ویژه در معابر منتهی به مراکز خرید نظیر خیابان امام(بازار)، خیابان چمران، خیابان فلسطین، شهدای محراب، بهشتی و فردوس گفت: با توجه به افزایش تقاضای مردم برای خریدهای نوروزی پیش‌بینی‌ می‌شود روزهای پیش رو شاهد ترافیک پرحجمی در برخی مناطق شهر به ویژه منطقه بازار باشیم، بنابراین با اتخاذ یکسری تمهیدات ترافیکی در این معابر و با حضور محسوس و نامحسوس مامورین پلیس و بهره‌مندی از دوربین‌های نظارتی اقدام به تسهیل ترافیکی و تامین امنیت شهروندان می کنیم.

 

چوگانی با تاکید بر استفاده پلیس راهنمایی و رانندگی از دوربین های کنترل ترافیک، در این مسیرها، از شهروندان خواست که سفرهای درون شهری خود در مناطق مرکزی شهر را مدیریت کنند.

 

وی ضمن تشکر و قدر دانی از شهروندانی که همکاری لازم با مجموعه پلیس را دارند درباره تهمیدات پلیس راهور در چهارشنبه آخر سال نیز گفت:‌ این موضوع بیشتر یک طرح انتظامی است، اما همکارانم تمهیدات ترافیکی ویژه ای را هم در این شب خواهند داشت و قطعا افراد و خودروهایی که بخواهند با امنیت و آرامش شهروندان بازی کرده و یا اقدام به اخلال در آمد و شد شهروندان کند برخورد قانونی خواهد شد.

 

انتهای پیام/