با صدور پیامی مشترک;

پیام مشترک امام جمعه، نماینده مردم در مجلس و فرماندار زرند به مناسبت روز بزرگداشت شهدا

امام جمعه زرند، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار زرند به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهداء پیامی مشترک صادر کردند.

امام جمعه زرند، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار زرند به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهداء پیامی مشترک صادر کردند.

moshterak

به گزارش صدای زرند، به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهداء و تقارن این روز با ۱۳ جمادی الثانی سالروز وفات حضرت ام البنین(ع) که بنام روز تکریم مادران و همسران شهداء نامگذاری شده است، خنجری فرماندار شهرستان زرند، حجت الاسلام ابرهیمی امام جمعه زرند و دکتر امیری نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی پیام مشترکی صادر نمودند.

 

دراین پیام آمده است:

 

«بِسم ا… الرَّحمنِ الرَّحیم

مَنْ عَمِلَ صالِحاً مِنْ ذَکَرٍ أَوْ أُنْثی‏ وَ هُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیاهً طَیِّبَهً وَ لَنَجْزِیَنَّهُمْ أَجْرَهُمْ بِأَحْسَنِ ما کانُوا یَعْمَلُونَ.  سوره نحل آیه۹۷

هر کس از مرد یا زن، عمل نیکی انجام دهد درحالی که ایمان داشته باشد پس او را بی تردید در دنیا به زندگی پاکیزه ای زنده خواهیم داشت و در آخرت  پاداششان را در برابرعمل های بسیارخوبشان خواهیم داد.

درتقویم رسمی ایران ۲۲ اسفند، روز بزرگداشت مقام شامخ شهداء، آنان که افتخار، عزت و سربلندی امروز کشورمان را مدیون خون پاکشان هستیم نامگذاری شده است و امسال این روز با ۱۳جمادی الثانی سالروز وفات حضرت ام البنین همسر حضرت امیرالمومنین و مادر حضرت ابوالفضل العباس(ع) بنام روز تکریم مادران و همسران شهدا مصادف گردیده است. تکریم مادرانی که به ندای پیر و مراد خود، معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفته و زینب گونه در حماسه هشت سال دفاع مقدس با تشویق همسران و فرزندان برومند خود آنها را برای حضور در جبهه ها و دفاع از سرزمین و ناموسشان تشویق وهمراهی می کردند.

مادران صبور و فداکار شهیدان با تربیت فرزندان رشید، غیرت مند و دلباخته ی مکتب حسینی پس از گذشت بیش از ۱۴قرن، راه و رسم فداکاری و وفاداری سردار بزرگ سپاه سیدالشهداء را تداوم بخشیده و اثبات کردند که واقعه عاشورا افسانه نیست بلکه جریان حق طلبانه ای است که درهمه عصرها با ظلم وتجاوز و سلطه گری و سلطه پذیری درحال مبارزه و جهاد می باشد.

اینجانبان ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی امام راحل (ره)، شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس؛ اخلاص، صبر و پایداری خانواده‌های معظم شهدا خصوصاً مادران و همسران فداکار آنان در سراسر کشور عزیزمان ایران اسلامی و از جمله شهرستان ولایتمدار زرند و همچنین خدمات خالصانه تمامی کسانی که از بدو تأسیس نهاد پربرکت بنیاد شهید،این یادگارارزشمند امام (ره) در ترویج و تعالی فرهنگ ایثار و شهادت تلاش نموده اند را ارج نهاده و امیدواریم خداوند سبحان توفیق خدمت‌گزاری و پاسداری از خون شهیدان بزرگوار را در سایه پیروی از منویات مقام معظم رهبری به همه ما و مردم متدین و شهیدپرور شهرستان عنایت فرماید.»

 

انتهای پیام/