رئیس دادگستری زرند عنوان کرد

تصرف ۶۰۰ هکتار از اراضی ملی با مجوز ۱۰ هکتاری/ دست‌های پشت پرده از تصرف اراضی ملی در زرند

حجت‎الاسلام محمدی رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: تصرف و تخریب غیر قانونی ۶۰۰ هکتار از اراضی ملی توسط معدن سنگ آهن جلال‌آباد جای بسی تعجب است که نشان از دست‌های پشت پرده دارد.

رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: تصرف و تخریب غیر قانونی ۶۰۰ هکتار از اراضی ملی توسط معدن سنگ آهن جلال‌آباد جای بسی تعجب است که نشان از دست‌های پشت پرده دارد.

mohammadi

 

به گزارش صدای زرند، حجت‎الاسلام “محمود محمدی” در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال با اشاره به سخنان روشن مقام معظم رهبری در برخورد با پدیده زمین‌خواری و حفظ منابع طبیعی اظهار داشت: دستگاه قضایی شهرستان زرند در این زمینه با متخلفان برخورد قاطع و قانونی انجام می‌دهد.

 

وی از تصرف و تخریب اراضی به صورت غیر قانونی به شدت انتقاد کرد و بیان داشت: اینکه معدن سنگ آهن جلال‌آباد با مجوز ۱۰ هکتار به صورت غیر قانونی ۶۰۰ هکتار را تصرف و تخریب غیر قانونی کرده، جای بسی تعجب است که چگونه این امر مهم صورت گرفته و البته نشان از دست‌های پشت پرده دارد.

 

حجت‎الاسلام محمدی تصریح کرد: همان‌طور که با یک چوپان در تخلف چرای دام غیر قانونی برخورد می‌شود، باید با اینگونه شرکت‌ها نیز که هزاران متر مربع از زمین‌های ملی را تصرف و تخریب می‌کنند با شدت بسیار بیشتری برخورد صورت گیرد.

 

رئیس دادگستری شهرستان زرند ادامه داد: بعضی از این شرکت‌ها با وجود این همه ثروتی که از دل زمین خارج کرده، حتی از پرداخت عوارض هم خودداری می‌کنند.

 

وی عنوان کرد: بنابراین باید اگر ملاحظه‌ای صورت می‌گیرد، برای مستضعفان باشد، نه اهل زر و زور، زیرا حفظ حقوق بیت‌المال یک نوع حق‌الناس است.

 

انتهای پیام/

فارس