رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت زرند در گفت وگو با صدای زرند:

آغاز طرح نظارتی نوروز ۹۶ در شهرستان زرند

طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۶ در زرند از ۱۵ اسفندماه جاری آغاز و تا نیمه فروردین ۹۶ ادامه دارد.

طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۶ در زرند از ۱۵ اسفندماه جاری آغاز و تا نیمه فروردین ۹۶ ادامه دارد.

 

Basere 56015

مهندس “مهدی باصره” رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان زرند در گفت و گو با خبرنگار صدای زرند، با بیان اینکه این طرح در دو مرحله با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های نظارتی اجرایی شده است، گفت: مرحله عمومی این طرح شامل اطلاع رسانی، هماهنگی و برگزاری جلسات مرتبط از اول اسفندماه به مدت ۱۵ روز و مرحله تخصصی آن نیز شامل انجام بازرسی‌ها، برگزاری گشت‌های مشترک و نظارت‌های موردی و نوبه‌ای از پانزدهم اسفندماه به مدت یک ماه در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

 

وی از توزیع میوه، برنج و شکر طرح تنظیم بازار توسط ادارات مربوطه خبر داد و گفت: مراکز عرضه میوه و دیگر اقلام طرح تنظیم بازار نیز پیش‌بینی شده که به محض عرضه محصولات در اختیار همشهریان قرار خواهد گرفت.

 

وی به کشیک برخی اصناف مهم از جمله نانوایی‌ها، مواد غذایی و خدمات خودرویی در ایام تعطیلات نوروزی اشاره کرد و افزود: به منظور رفاه حال شهروندان و با برنامه‌ریزی اتاق اصناف شهرستان، فروش فوق‌العاده در برخی صنوف همچون پوشاک، کیف و کفش، شیرینی و آجیل و مواد غذایی در بخش‌های مرکزی، پیش‌بینی شده است.

 

باصره بیان داشت: شهروندان زرند و مسافران نوروزی در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ و یا تلفن ۳۳۴۳۷۲۷۲ به واحد بازرسی ‌این اداره گزارش کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

انتهای پیام/