فرماندار زرند در آخرین جلسه شورای اداری زرند در سال 95:

اموال بیت‌المال در جهت تبلیغات انتخاباتی استفاده نشود/ ۳ هزارنفر درگیر برگزاری انتخابات در شهرستان زرند خواهند بود

خنجری فرماندار زرند در آخرین جلسه شورای اداری زرند در سال ۹۵ با اشاره به برگزاری دو انتخابات در ابتدای سال آینده، گفت: مسولین ادارات زرند نباید به دنبال استفاده تبلیغاتی از موقعیت خود باشند و نباید از شخص خاصی طرفداری شود، باید در نظر داشته باشید که اموالی که در اختیار مسولین است، اموال بیت‌المال است.

فرماندار زرند در آخرین جلسه شورای اداری زرند در سال ۹۵ با اشاره به برگزاری دو انتخابات در ابتدای سال آینده، گفت: مسولین ادارات زرند نباید به دنبال استفاده تبلیغاتی از موقعیت خود باشند و نباید از شخص خاصی طرفداری شود، باید در نظر داشته باشید که اموالی که در اختیار مسولین است، اموال بیت‌المال است.

 

shora edari 951215 1

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” فرماندار زرند در آخرین جلسه شورای اداری زرند در سال ۹۵ ضمن تبریک هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، گفت: همه ما باید درخت بنشانید که باعث سرسبزی طبیعت شویم و این سرسبزی باعث شادی و نشاط شهروندان خواهد شد.

 

خنجری با اشاره به زمان‌های برگزاری جلسه شورای اداری و شعار سال اظهارداشت: کارنامه عملکرد اقتصاد مقاومتی کلیه دستگاه‌های شهرستان زرند باید تا ۲۰ اسفند ماه سال جاری به استانداری تحویل داده خواهد شد.

 

وی در مورد انتخابات‌های سال آینده گفت: ابتدای سال جدید دو انتخابات یعنی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری برگزار خواهد شد که همه ادارات زرند موظف هستند جهت برگزاری امر انتخابات با برگزارکنندگان همکاری لازم را داشته باشند.

 

فرماندار زرند در این باره افزود:  هیئت‌های نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در شهرستان زرند تشکیل و معرفی شده است و هیئت‌های اجرایی انتخابات در مورد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۲۵ اسفند ماه تشکیل می‌شود و در مورد انتخابات ریاست جمهوری از ۲۲ فروردین ماه ۹۶ این جلسات تشکیل خواهد شد.

 

وی با اشاره به حضور بیش از ۷۷.۸ درصدی مردم زرند در انتخابات گذشته‌ی مجلس شورای اسلامی گفت: زرند در بحث سلامت، برنامه زمانبندی و حضور پرشور و پررنگ مردم در انتخابات باعث شده است که این شهرستان در استان کرمان برگزیده انتخاب شود.

 

نماینده‌عالی دولت در شهرستان زرند بیان داشت: ما در فرمانداری زرند به عنوان مجری و برگزارکننده‌ی این انتخابات در شهرستان زرند دنبال این هستیم که انتخاباتی سالم و با حضور پرشور مردم را شاهد باشیم. مسولین ادارات زرند نباید به دنبال استفاده تبلیغاتی از موقعیت خود باشند و نباید از شخص خاصی طرفداری شود، باید در نظر داشته باشید که اموالی که در اختیار مسولین است، اموال بیت‌المال است.

 

وی با اشاره به حساسیت این دوره از انتخابات، بیان داشت: اگر کسی متقاضی جلسه انتخاباتی باشد باید برای همه کاندیدا به صورت یکسان باشد و همه بهره ببرند و سواستفاده‌ای صورت نگیرد.

 

وی با بیان اینکه حداقل ۳ هزارنفر درگیر برگزاری انتخابات در شهرستان زرند می شوند، گفت: ۱۲۱ شعبه اخذ رای و ۱۳۰ صندوق انتخاباتی در شهرستان زرند خواهیم داشت. بنابراین همه مسئولین ادارات زرند باید با هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی همکاری کاملی داشته باشند.

 

ایشان در پایان با بیان اینکه ثبت‌نام کاندیداها برای شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۳۰ اسفند ماه آغاز و تا ۶ فروردین ۹۶ ادامه خواهد داشت، گفت: افرادی که قصد ثبت‌نام در شورای شهر و روستا دارند باید برگه سوپیشینه خود را تهیه نمایند که در غیر این صورت ثبت‌نام آنها مقدور نخواهد بود.

 

 

shora edari 951215 2

shora edari 951215 3

 

انتهای پیام/