رئیس نمایندگی اداره کل میراث فرهنگی در زرند خبر داد:

جشنواره سفره های هفت سین در زرند برگزار می شود

اسلامی رئیس نمایندگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهرستان زرند گفت: روز دوشنبه شانزده اسفند ماه جاری، جشنواره سفره های هفت سین در زرند برگزار می شود.

رئیس نمایندگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهرستان زرند گفت: روز دوشنبه شانزده اسفند ماه جاری، جشنواره سفره های هفت سین در سالن کانون المهدی زرند برگزار می شود.

 

mohammad eslami miras


به گزارش صدای زرند، “محمد اسلامی” رئیس نمایندگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهرستان زرند و دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر از برگزاری جشنواره سفره های هفت سین در سالن کانون المهدی با همکاری کانون خبر داد و گفت: در این جشنواره هنرمندان زرندی بدیع ترین سفره های هفت سین خود را به مدت هفت روز به معرض دید عموم خواند گذاشت.

 

وی افزود: این جشنواره روز دوشنبه ۱۶ اسفند ماه ساعت ۱۰ صبح با حضور مدیریت ارشد شهرستان رسما افتتاح خواهد شد.

 

اسلامی هدف از برگزاری جشنواره هفت سین را فراهم کردن بستر مناسب جهت بروز خلاقیتهای هنرمندان زرندی عنوان کرد و تصریح کرد: زیبایی و تنوع سفره های هفت سین یادآور ذوق جوانان زرندی است که در همه ی زمینه ها حرفهای زیادی برای گفتن دارند و ما باید شرایط بالفعل رسانی هنر و توانمندی جوانان شهرمان را فراهم کنیم.

 

وی با تقدیر از آقای علیزاده مدیر کانون المهدی گفت: بحمدالله مدیران شهرستان متفق القول برای رشد شهرستان تلاش می کنند و اتحاد در مجموعه شهرستان زرند الگویی بی نظیر است که تاکنون باعث اقدامات ارزنده ای در تمام حوزه های میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شده است.

 

انتهای پیام/