دادستان زرند:

لزوم نظارت مستمر بر واحدهای مرغداری وکشتارگاه ها/ با مرغداری ها و واحدهای متخلف و بدون مجوز برخورد جدی خواهد شد

قویدل دادستان عمومی وانقلاب شهرستان زرند گفت: با مرغداری ها و واحدهای متخلف و بدون مجوز برخورد جدی خواهد شد.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان زرند گفت: با مرغداری ها و واحدهای متخلف و بدون مجوز برخورد جدی خواهد شد.

ghavidel

به گزارش صدای زرند، “سیدمهدی قویدل” دادستان عمومی وانقلاب شهرستان زرند در بازدید از واحدهای پرورش طیور شهرستان زرند که با حضور رئیس شبکه دامپزشکی، مدیریت جهاد کشاورزی، رئیس محیط زیست وتنی چند از مسئولین این شهرستان صورت پذیرفت، گفت: باید وضعیت واحدهای مرغداری بدون مجوز مشخص و مشکلات این واحدهای تولیدی ضمن رعایت ضوابط و قوانین ومقررات در اسرع وقت حل و فصل گردد.

وی بیان داشت: برای بهبود تولیدات وانتفاع بیشتر مردم، واحدهای تولیدی بایستی از روشهای نوین و صنعتی در سیستم پرورش طیور استفاده کنند.

قویدل گفت: تولید محصولات سالم  برای سلامت شهروندان وتک تک افراد جامعه در راس توجه مسئولین  قرار دارد و با مرغداریها و واحدهای متخلف و بدون مجوز برخورد جدی خواهد شد.

 

وی با اشاره به لزوم تشدید نظارت بر این واحدها افزود:بدون تردید واحدهای پرورش و کشتارگاهها نقش بسزائی درحفظ سلامت عمومی موادغذائی وپروتئینی ایفا می کنند ونظارت های سرزده ومستمر ضریب سلامت را تقویت خواهد کرد.

 

دادستان زرند تصریح کرد: با عنایت به مشاهده مواردی از ابتلای برخی طیور در مرغداریهای بعضی از مناطق کشور به انفلوانزای مرغی لزوم اتخاذ تدابیر ویژه برای اعمال تمهیدات مقتضی باهدف پیشگیری از بروز وشیوع اینگونه امراض دامی بیش از پیش احساس می شود.

 

انتهای پیام/