در سایه بی حمایتی;

ژیمناستیک کاران زرندی از حضور در مسابقات کشوری انصراف دادند

مهدیزاده سرمربی تیم اکروبات وطن زرند گفت: تیم اکروبات ژیمناستیک این باشگاه به علت عدم حمایت و توجه مسئولین شهرستان زرند از حضور در مرحله دوم و پایانی لیگ برتر ژیمناستیک کشوری که در تاریخ ۱۵ اسفندماه در ارومیه برگزار میشود، انصراف داد.

سرمربی تیم اکروبات وطن زرند گفت: تیم اکروبات ژیمناستیک این باشگاه به علت عدم حمایت و توجه مسئولین شهرستان زرند از حضور در مرحله دوم و پایانی لیگ برتر ژیمناستیک کشوری که در تاریخ ۱۵ اسفندماه در ارومیه برگزار میشود، انصراف داد.

mehdizadeh vatan


به گزارش صدای زرند، “محسن مهدیزاده” سرمربی تیم اکروبات ژیمناستیک باشگاه وطن زرند با اعلام این خبر، اظهار داشت: این تیم تنها نماینده استان کرمان در این مسابقات است که تا اینجا در ۳ دوره لیگ حضور داشته است.

 

مهدیزاده افزود: مشکل تیم ما فقط و فقط مشکلات مالی است که از سوی هیچ کدام از نهادهای شهرستان حمایت نمی شویم. کارهای ما همه هزینه کردن است در حالی که ما در نبود امکانات لازم ژیمناستیک در زرند توانسته ایم در زرند تیمی در حد مسابقات کشوری و سطح بالا ژیمتاستیک ایجاد کنیم.

 

گفتنی است، امیرمحمد رحمانی، مهدی ملاجعفری، امیرعلی عرب‌پور، امیرمهدی رحمانی و حسین نخعی‌نژاد، ژیمناستیک‌کاران زرندی شرکت‌کننده در لیگ هستند. مربیگری این تیم بر عهده‌ی آقای مهدی‌زاده است.

 

انتهای پیام/