خنجری فرماندار زرند:

کارگروه های تخصصی باید به ایجاد شبکه ای منسجم و قابل اعتماد برای تولید فکر و اندیشه تبدیل شود

خنجری فرماندار زرند در نشست شورای قشر بسیج ادارات گفت: کارگروه های تخصصی باید به ایجاد شبکه ای منسجم و قابل اعتماد برای تولید فکر و اندیشه تبدیل شود.

فرماندار زرند در نشست شورای قشر بسیج ادارات گفت: کارگروه های تخصصی باید به ایجاد شبکه ای منسجم و قابل اعتماد برای تولید فکر و اندیشه تبدیل شود.

 

JALSEH BASIJ EDARAT 13

به گزارش صدای زرند، نشست شورای قشر بسیج ادارات با حضور فرماندار و فرمانده حوزه بسیج صاحب الزمان (عج) و دیگر اعضاء به میزبانی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان زرند در محل سالن جلسات این اداره برگزار گردید.

 

در ابتدای این نشست مهندس مهدی باصره رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان زرند ضمن عرض خیر مقدم با ارائه گزارشی از فعالیت های این اداره در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل مطالبی را بیان نمودند.

 

سپس حبیب الله خنجری فرماندار زرند با تسلیت ایام فاطمیه (س) اظهار داشت: تشکیل حلقه صالحین در راستای بصیرت افزایی، ارتقاء معرفت ومهارتهای مدیریتی کارکنان ادارت پیگیری و اجرایی شده است و در حال حاضریکی از وظایف حلقه های صالحین بسیج ادارات، ارایه مباحث علمی متناسب با نیاز شرکت ها و مراکز صنعتی است از سوی دیگر در کنار این حلقه ها به آموزش های تخصصی نیز توجه ویژه داریم.

 

نماینده عالی دولت تصریح نمود: در کنار حلقه های صالحین شوراهای امر به معروف و نهی از منکر را در دستگاه‌ها و ادارات مختلف شهرستان تشکیل دادیم تا در ارائه خدمت به مردم و با فرهنگ سازی در این خصوص بتوانیم میزان رضایتمندی مردم را از ادارات افزایش دهیم.

 

وی خطاب به کلیه اعضاء خاطر نشان کرد: بایستی تمامی فعالیت ها به شیوه ای مناسب مستند سازی شود و جهت ارائه به مرکز استان بصورت متمرکز در اختیار فرمانده بسیح قشر ادارات قرار گیرد تا نمود این فعالیت ها برای مردم آشکار گردد.

 

فرماندار زرند همچنین عنوان کردند: جلسات شورای قشر با مشارکت اعضا موثر در تصمیم سازی و تصمیم گیری ها و تقویت مبانی فکری، و کارشناسی اقشار و متخصصین بسیجی با حضور در کارگروه های تخصصی باید به ایجاد شبکه ای منسجم و قابل اعتماد برای تولید فکر و اندیشه تبدیل شود تا شاهد پویایی و شکوفائی اقتصادی نوین در جامعه باشیم.

 

به گزارش صدای زرند، در ادامه نشست هر یک از اعضاء به ارائه نقطه نظرات و راهکارهای عملی در حوزه اقتصاد مقاومتی و بررسی موانع و مشکلات موجود در حوزه کاری خویش پرداختند.

 

انتهای پیام/ اکبر ابراهیمی