همتی رییس بانک مسکن شعبه مرکزی زرند خبر داد:

تقسیط مجدد وام‌های مسکن روستایی / افتتاح حساب به نفع کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست در زرند

این طرح به این صورت است که مشتریان محترم که دارای اقساط معوقه تسهیلات مسکن روستایی نزد شعب مختلف بانک مسکن می‌باشند می توانند با مراجعه به شعب مربوطه در خصوص تقسیط بدهی خود اقدام نمایند.

بانک مسکن در راستای کمک به اقشار کم درآمد جامعه اقدام به تقسیط مجدد تسهیلات مسکن روستایی نموده است.

 

علی همتی رییس بانک مسکن شعبه مرکزی زرند در این باره به صدای زرند گفت: این طرح به این صورت است که مشتریان محترم که دارای اقساط معوقه تسهیلات مسکن روستایی نزد شعب مختلف بانک مسکن می‌باشند می توانند با مراجعه به شعب مربوطه در خصوص تقسیط بدهی خود اقدام نمایند.

 

AliHemati BankMaskan

 

ایشان افزود: در زرند دو شعبه از بانک مسکن در حال فعالیت می‌باشد که شعبه مرکزی آن در خیابان ۱۷شهریور روبروی فرمانداری می‌باشد و شعبه شهید چمران نیز در خیابان شهید چمران جنب تکیه حجت در حال فعالیت می‌باشند و در این زمینه پاسخگو می‌باشند.

 

همتی اظهار داشت: این فرصت استثنایی که با پیگیری‌های مدیر محترم شعب استان کرمان جناب آقای حاجی‌پور بدست آمده است تنها تا پایان اسفندماه سال‌جاری در اختیار مشتریان محترم قرار داده شده است.

 

رییس بانک مسکن شعبه مرکزی زرند همچنین گفت: در این طرح جرائم تسهیلات یاد شده نیز در صورت تسویه نقدی شامل بخشودگی می‌باشند و مشتریان محترم می‌توانند از این فرصت نیز استفاده نمایند.

 

همتی گفت: از سوی دیگر با توجه به در پیش بودن جشن نیکوکاری، بهزیستی و مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست می‌توانند در خصوص افتتاح حساب صندوق جوانان به نفع کودکان تحت پوشش خود اقدام نمایند تا به کمک خیرین با واریزی حداقل مبالغ (۲۵۰۰۰۰ریال) به صورت ماهیانه گام موثر و بلندی جهت خانه‌دار شدن این قشر ضعیف از جامعه بردارند.

 

ایشان شماره تلفن‌های لازم برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه را ۳۳۴۳۵۰۰۶ برای شعبه مرکزی و ۳۳۴۲۰۹۱۴ برای شعبه شهید چمران زرند اعلام کرد و افزود: در طول ساعات اداری شعب بانک مسکن در شهرستان پاسخگوی هرگونه ابهام و سوالی پیرامون طرح‌های یاد شده در فوق می‌باشد که شهروندان و مشتریان می‌توانند از طریق شماره‌های بانک مسکن نیز در این زمینه با ما در ارتباط باشند.

 

انتهای پیام/