مدیریت بحران خبر داد:

ورود دو جبهه باران زا به استان کرمان/ احتمال جاری شدن سیل

صالحی مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان از ورود جبهه باران زا از اواخر امشب ۲۴ بهمن ماه به استان کرمان خبر داد و گفت: احتمال اینکه در برخی از مناطق استان کرمان دچار سیل گرفتگی شوند، وجود دارد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان از ورود جبهه باران زا از اواخر امشب ۲۴ بهمن ماه به استان کرمان خبر داد و گفت: احتمال اینکه در برخی از مناطق استان کرمان دچار سیل گرفتگی شوند، وجود دارد.

baran

به گزارش صدای زرند، ” محسن صالحی ” در گفتگو با ایسنا از ورود جبهه باران زا به کشور زخبر داد و اظهار کرد: در برخی از مناطق کشور مانند استان فارس سیلاب های بسیار شدیدی خواهند داشت.

 

وی این جبهه باران زا را یک جبهه جنوبی دانست و ابراز کرد: این جبهه باران زا جنوبی در حال تلفیق با یک جبهه شمالی می باشد.

 

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان از زمان ورود این جبهه به استان کرمان سخن به میان آورد و تصریح کرد: این جبهه باران زا از اواخر امشب (۲۴ بهمن ماه) وارد استان کرمان می شود.

 

وی ادامه داد: با ورود این جبهه به استان کرمان بارش های قابل ملاحظه ای مخصوصا در غرب استان خواهیم داشت.

 

صالحی به زمان حضور این جبهه در استان کرمان اشاره و عنوان کرد: بارش ها تا روز جمعه ادامه دارد اما حداکثر بارندگی(پیک بارندگی) روز های دوشنبه و سه شنبه می باشد.

 

وی افزود: پیش بینی می گردد در ارتفاعات جبالبارز، ارتفاعات ساردوئیه، رابر و قسمتی از بردسیر از شدت بارندگی بیشتری نسبت به سایر نقاط استان برخوردار باشند.

 

مدیر کل مدیرت بحران استانداری کرمان از بارندگی مناسب در این هفته در استان خبر داد و اذعان کرد: پیش بینی می کنیم که بارندگی مناسبی در استان کرمان داشته باشیم و احتمالا منجر به وقوع سیلاب در برخی از مناطق می شود.

 

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه دما در این هفته نسبت به بارندگی قبلی بالاتر می باشد، میزان برف نسبت به قبل کمتر خواهد بود.

 

صالحی از ورود جبهه باران زا در هفته آینده خبر داد و اعلام کرد: در هفته آینده با ورود یک جبهه دیگر به استان شاهد بارندگی در هفته آینده نیز در استان خواهیم بود و ضمن آنکه هوا نسبت به هفته جاری سردتر خواهد بود.

 

وی تاکید کرد: به مردم هشدار می دهیم که احتمال سیل گرفتگی در استان می باشد بنابراین هم استانی های عزیز رعایت نکات ایمنی را مدنظر قرار دهند.

 

انتهای پیام/