همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار شد:

جشنواره امید به آرزوها در بهمن در زرند برگزار شد

همزمان با ایام الله دهه فجر به همت پیش دبستانی و دبستان خضراء و شرکت خدمات آموزشی راه روشن زراوند و آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند جشنواره امید به آرزوها در بهمن با حضور مادران و کودکان پیش دبستانی و دبستان خضراء و تنی چند از مسئولین شهرستان زرند در محل پیش دبستانی و دبستان خضراء برگزار شد.

به گزارش صدای زرند، خانم پورمرتضی زرندی مدیرعامل شرکت راه روشن و مسئول برگزاری جشنواره‌های والد و کودک در مدارس زرند در این باره گفت: این جشنواره با طرح های خاص طراحی و ارائه شده اهداف این پروژه؛ معرفی انقلاب و آشنایی با امام، پیمان کودکان با ایران با خواندن سرود و پرچم، ارتقا ارتباط والد و کودک، استفاده هدفمند از فضا و ظرفیت های موجود، ارتباط منسجم والدین با مدرسه، افزایش اعتماد به نفس کوکان، خلق لحظات شاد برای کودکان اکثریت که بد سرپرست یا بی سرپرست هستند و حمایت از آنها، آگاهی نیازهای این کودکان در قالب این جشنواره، استفاده از بازی های فکری و خلق بازی های ساده می توان اشاره کرد.

 

ایشان درباره بازی های فکری گفت: امروز در مدسه خضراء برای اولین بار در شهرستان زنگ بازی فکری زده شده شده است.این بازی ها در سنین این کودکان بوده است. این بازی ها همه هدفمند بوده و برای افزایش اعتماد به نفس این کودکان است.

 

وی گفت: امیدواریم این بازی ها و این جشنواره ها زمینه ای بشود تا کودکانی شاد داشته باشیم و بتوانی از استعداد های آن ها استفاده کنیم.

 

لازم به ذکر است در پایان این جشنواره نیز کودکان آرزوهای خلق شده توسط خودشان را به درخت آرزوهای پیش دبستانی و دبستان خضراء چسباندند.

 

jashnvareh omid be arezoha bahman951119 1

jashnvareh omid be arezoha bahman951119 2

jashnvareh omid be arezoha bahman951119 3

jashnvareh omid be arezoha bahman951119 4

jashnvareh omid be arezoha bahman951119 5

jashnvareh omid be arezoha bahman951119 6

jashnvareh omid be arezoha bahman951119 7

jashnvareh omid be arezoha bahman951119 8

 

انتهای پیام/