ابراهیمی، امام جمعه زرند:

ناامیدی از رحمت خدا بالاترین گناه است / ممانعت از ورود مسلمانان به آمریکا نشانه ضعف قدرت داخلی آمریکا است

حجت‌الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی امام جمعه و نماینده ولی فقیه زرند، در خطبه‌های آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته شهر زرند ضمن دعوت همه نمازگزاران به تقوی الهی اظهارداشت: تحریم کردن مسلمانان از ورود به آمریکا نشانه ضعف قدرت داخلی آمریکا است.

امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته زرند با تمسک به آیات و روایات بیان داشت: ناامیدی از رحمت خدا بالاترین گناه است.

 

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی امام جمعه و نماینده ولی فقیه زرند، در خطبه‌های آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته شهر زرند ضمن دعوت همه نمازگزاران به تقوی الهی اظهارداشت: تحریم کردن مسلمانان از ورود به آمریکا نشانه ضعف قدرت داخلی آمریکا است.

 

ebrahimi 001

 

ایشان با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و تبریک روز پرستار گفت: پرستاری کار بسیار بزرگی است و شغل پرستاری جزء عبادات درجه اول در نزد خدا است. پرستاری جایگاه بسیار بالایی در دین اسلام دارد و یک شب پرستاری کردن از یک بیمار ثوابش بالاتر از نماز خواندن در مسجد نبی که هزاران ثواب دارد، می‌باشد و بنا به روایات پرستار فردا قیامت با ابراهیم خلیل الله محشور می‌شود.

 

حجت اسلام ابراهیمی گفت: ناامیدی از رحمت خداوند، “گناه کبیره” محسوب می‌شود و کسی که در زندگی ناامید باشد خودش و دیگران را در دنیا به سختی می‌اندازد و آخرتش را هم تباه خواهد ساخت.

 

ایشان افزود: منشاء ناامیدی انسان‌ها در دنیا این است که خداوند را ناقص شناختن و اگر شناخت کامل از خداوند داشته باشند و بدانند خداوند بنده خودش را خیلی دوست دارد اصلاً فکر ناامیدی به ذهنشان نمی‌آید. خداوند در آیات و اهلبیت (ع) بارها در روایاتشان گفته‌اند خداوند انسان را دوست دارد. در حدیث قدسی خداوند می‌فرماید: “ای آدم من همه چیز را بخاطر تو آفریدم و تو اشرف مخلوقاتم هستی”. پس از رحمت خدا ناامید نباشیم زیر او بخشنده و مهربان است.

 

نماینده ولی فقیه در زرند با بیان اینکه ما امنیت و استقلال داخل کشور را مدیون امام (ره) هستیم، تصریح کرد: امام (ره) خیلی بر گردن ما حق دارد. ما هرچه داریم از ایشان داریم. امام (ره) در ۱۲بهمن سال ۵۷ وقتی فرمود من به دهن این دولت میزنم و زد، و این قدرت ولایت و روحانی است که منشا آن توکل به خدا بود.

 

ابراهیمی گفت: تا قبل از قیام حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی ما قدرت نفس کشیدن هم نداشتیم و به تمام معنا به بیگانگان وابسته بودیم. اما ایشان به ما استقلال داد تا بر قدرت داخلی تکیه کنیم. امروز هم، دولتمردان ما باید این استقلالی که برای تحققش هزاران جوان کشته شدن را حفظ کنند و دوبار نگذارند آمریکا و استکبار جهانی به این کشور راه پیدا کنند و تمام سرمایه ما را غارت کنند.

انتهای پیام/