در مراسم بزرگداشت یاد شهدای آتش‌نشان:

امام جمعه زرند: جایگاه شهدای حادثه پلاسکو بهشت است

حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در مراسم بزرگداشت یاد شهدای آتش‌نشان حادثه ساختمان پلاسکو گفت: جایگاه شهدای حادثه پلاسکو بهشت است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در مراسم بزرگداشت یاد شهدای آتش‌نشان حادثه ساختمان پلاسکو گفت: جایگاه شهدای حادثه پلاسکو بهشت است.

 

yadbod shohada pelasho 3

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه و نماینده ولی فقیه زرند در مراسم بزرگداشتی که برای شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو در مسجد ابوالفضل (علیه السلام) روستای نعیم آباد زرند برگزار شد ضمن بیان اینکه امام (ره) ما را از وابسته بودن نجات داد اظهار داشت: از خودگذشتی، فداکاری و ایثار را امام (ره) یاد جوانان این مرز بوم داد و امروز مطرح بودن ایران در جهان از برکت نام امام (ره) و شهدا است.

 

وی گفت: قرآن کریم و اهلبیت بارها قیام ملت ایران را پیشگویی کرده بودند و خداوند در آیات و اهلبیت (ع) در روایات خطاب می‌کند به اعراب زمان رسول خدا (ص) که اگر شما به ولایت امام علی (ع) پشت کنی کسانی از قوم سلمان می‌آیند و این دین را یاری می‌کنند که خداوند آن‌ها را دوست دارد و این مردم ایران شیعه واقعی امام علی (ع) هستند و نمی گذارند پرچم اهلبیت (ع) روی زمین بماند تا به دست امام قائم (عج) برسانند.

 

حجت اسلام ابراهیمی بیان داشت: درمورد امام (ره) روایت بخصوص از رسول خدا (ص) وارد شده که حضرت می فرمایند: قومی می‌آیند که پیرو روح الله هستند که به واسطه این قوم اسلام گسترش پیدا می‌کند و یا علی اینها فردای قیامت روی منبرهای از نور می‌نشینند و شما رهبر آنها هستید و این قوم شیعه واقعی تو هستند.

 

نماینده ولی فقیه تصریح کرد: امام (ره) به ملت ما ارزش داد. در زمان رژیم پهلوی مردم ما را هیچ حساب نمی‌کردند. امام (ره) فکر ما را آزاد کرد و ما را از وابستگی نجات داد. ما و دولتمردان باید این استقلال را حفظ کنیم و نباید به آمریکا و استکبار که مردم با خون دادن دستش را از این مرز بوم کوتاه کردند دوباره دست دوستی دراز کنیم. تاریخ ایران برای ما ثابت کرده که آمریکا و استکبار جهانی دلش برای ما نمی‌سوزد و فقط دنبال غارت کردن سرمایه داخلی این کشور هستند.

 

امام جمعه زرند در پایان گفت: فداکاری جوانان آتش‌نشان قابل تحسین است و این ایثار فداکاری را امام (ره) یاد ما داد. در حدیثی نورانی رسول خدا می‌فرماید: «کسانی که جان مردم را از آتش و سیل نجات دهند و در این راه بمیرند شهید محسوب می‌شوند.». بنابراین این شهادت را به جوانان پرتلاش آتشنشان تبریک عرض می‌کنم و به خانوادهای باز مانده آن‌ها تسلیت، ان‌شاالله همه ما قدردان شهدا و رهرو همیشگی آن‌ها باشیم.

 

 

yadbod shohada pelasho 1

yadbod shohada pelasho 2

 

انتهای پیام/