شهردار زرند خبر داد:

۷ طرح عمرانی شهرداری زرند به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد

مهندس محمدی شهردار زرند از افتتاح و کلنگ زنی ۷ طرح عمرانی شهرداری زرند با اعتبار بالغ ۱۳ میلیارد ریال به مناسبت دهه‌مبارک دهه فجر و یوم‌الله ۲۲ بهمن خبر داد.

شهردار زرند از افتتاح و کلنگ زنی ۷ طرح عمرانی شهرداری زرند با اعتبار بالغ ۱۳ میلیارد ریال به مناسبت دهه‌مبارک دهه فجر و یوم‌الله ۲۲ بهمن خبر داد.

 

AHMAD MOHAMADI0 SHAHRDAR 4

به گزارش صدای زرند، مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند با گرامیداشت سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی است تا همه شهروندان از فعالیت ها و عملکردهای نهادهای دولتی و غیر دولتی بیشتر آشنا شوند.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس و امام خمینی (ره)، گفت: باید تلاش کنیم تا آرمان‌های انقلاب به خوبی در جامعه به ویژه برای نسل جوان تبیین شود.

 

محمدی در ادامه افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل نامگذاری شده است، شهرداری زرند نیز با انجام فعالیت های اقتصادی سعی دارد شهری زیبا و در خور شان شهروندان را آماده نماید.

 

وی با اعلام اینکه در دهه فجر امسال ۷ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال افتتاح، کلنگ زنی و بهربرداری خواهد رسید، اظهار داشت: در دهه مبارک فجر کلنگ مرکز نگهداری و عقیم سازی حیوانات بلاصاحب با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال در جنب کشتارگاه زرند به زمین زده خواهد شد.

 

شهردار زرند از بهره برداری از فضای داخلی کشتارگاه و کلنگ زنی مرکز بسته بندی آلایش خوراکی دام با اعتبار ۳ میلیارد ریال خبر داد و افزود: در دهه مبارک فجر امسال بعد از چندین سال تعطیلی سینمای شهر، افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید که برای راه اندازی آن بالغ بر ۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

وی از افتتاح فرهنگسرای پژند در جنب سینمای شهر و مرکز مشاور قبل از ازدواج نیز خبر داد و خاطر نشان کرد: این دو طرح نیز در راستای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی با هزینه ای بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال نیز افتتاح خواهد شد.

 

شهردار زرند در پایان از افتتاح پارک بهشت با هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد ریال خبر داد و افزود: اجرای پروژه‌های شهرداری ما حاصل تلاش و تعامل شورا، شهرداری و پرسنل خدوم شهرداری می باشد و امیدواریم با برنامه‌ریزی صحیح و هدفمند توسعه و پیشرفت این شهر را برای شهروندان آن به ارمغان اوریم.

 

انتهای پیام/