فرماندار زرند در مراسم اختتامیه جشنواره شعر مهتاب کویر:

انسجام بین هنرمندان زرند بسیار خوب است / یک میلیارد تومان اعتبار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند

اختتامیه اولین جشنواره شعر مهتاب کویر با حضور مسئولین شهرستانی و جمعی از شاعرین شهرستان زرند در سالن اجتماعات فرماندار زرند برگزار شد.

به گزارش صدای زرند، حبیب‌الله خنجری فرماندار زرند در این مراسم گفت: این جشنواره اولین جشنواره‌ی شعر است که در شهرستان زرند برگزار می‌شود که با ارتباط مناسب و قابل قبولی که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با هنرمندان داشته است این امکان برای برگزاری اینچنین جشنواره‌ای فراهم شده است.

 

 

فرماندار زرند با اشاره به انسجام ایجاد شده بین هنرمندان شهرستان زرند گفت: سعی و رویکرد ما این بوده است که با همین اعتبار کم همراهی هنرمندان را داشته باشیم. سال‌های قبل اعتباراتی که به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند تخصیص داده شده بود تنها ۵ میلیون تومان بوده است اما امسال خوشبختانه اعتبار خوبی به این اداره اختصاص داده شده است.

 

farmandar mahtab kavir

 

وی با بیان اینکه امسال حدود ۱ میلیارد تومان اعتبارات به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند داده شده است اظهار داشت: در زلزله ۲۹ مهرماه مردم و کودکان شهر زرند از لحاظ روحی تحت فشار زیادی بودند اما کارهای فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این روحیه را تغییر داد.

 

خنجری با بیان اینکه باید به هنرمندان کمک کنیم، گفت: جا دارد پیشاپیش ایام دهه فجر را خدمت شما بزرگواران تبریک عرض کنم و این ایام، فرصت مناسبی برای هنرمندان است تا خود را نشان دهند. امسال در ایام دهه فجر ۶۷ پروژه در شهرستان زرند به بهره‌برداری می رسد.

 

در این مراسم از نفرات برتر جشنواره شعر مهتاب کویر نیز تقدیر به عمل آمد و در پایان از کتاب سرکار خانم وجیهه زمانی بابگهری شاعره شهرستان زرند تحت عنوان «باران‌ترین» رونمایی شد.

 

انتهای پیام/

 

تصاویر اولین جشنواره شعر مهتاب کویر

اولین جشنواره شعر مهتاب کویر در زرند برگزار شد (تصاویر)