طی مراسمی;

سرپرست جدید شبکه بهداشت ودرمان زرند معرفی شد

آئین تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرند با حضور صادق زاده معاون فرماندار زرند و برخی مسئولین اجرایی برگزار شد.

طی مراسمی دکتر علی رشیدی به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرند معرفی و از زحمات دکتر مصطفی یزدانی تقدیر و تشکر شد.

behdasht zarand 2

 

به گزارش صدای زرند، در این مراسم که روز شنبه ۲۵ دی ماه و در محل شبکه بهداشت و درمان زرند برگزار شد، از زحمات دکتر مصطفی یزدانی تقدیر و تشکر و دکتر علی رشیدی به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرند معرفی و منصوب شد.

 

“علی صادق زاده” معاون فرماندار زرند در این مراسم با تقدیر و تشکر از مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برای مدیر جدید این نهاد آرزوی موفقیت کرد و بر لزوم تعامل و ارتباط وی با مسوولان ادارات تاکید کرد.

 

وی اظهار کرد: یکی از بخش های موفق دولت در چند ساله گذشته در حوزه درمان و سلامت بوده است و خوشبختانه در شهرستان زرند تغییرات ملموسی در این حوزه انجام شده است.

دکتر یزدانی در این مراسم گزارشی از فعالیت یک ساله خود در این مرکز ارائه کرد.

در ادامه دکتر رشیدی سرپرست جدید این شبکه، که پیش از این نیز مدیریت این مجموعه را برعهده داشت، خواستار همکاری پرسنل برای رفع مشکلات بهداشتی و درمانی این شهرستان شد.

 

hokm ali rashidi

 

behdasht zarand 01

behdasht zarand 3

 

انتهای پیام/