خنجری فرماندار زرند:

پروژه روشنایی گردنه ده‌علیرضا در زرند بهره‌برداری می‌شود

خنجری فرماندار زرند گفت: گردنه ده‌علیرضا در محور زرند ـ راور از نقاط حادثه‌خیز استان کرمان است که نیاز مبرم به روشنایی داشت و با پیگیری‌های انجام شده، پروژه در حال آماده‌ شدن است.

فرماندار زرند گفت: گردنه ده‌علیرضا در محور زرند ـ راور از نقاط حادثه‌خیز استان کرمان است که نیاز مبرم به روشنایی داشت و با پیگیری‌های انجام شده، پروژه در حال آماده‌ شدن است.

kardene deh alireza

 

به گزارش صدای زرند، “حبیب‌الله خنجری” فرماندار زرند عصر امروز به همراه  پورحبیبی مدیر اداره راه و شهرسازی شهرستان از طرح‌های محور شهرستان زرند به راور بازدید کرد.

 

خنجری ابتدا از پروژه روشنایی گردنه ده‌علیرضا دیدن کرد و با اشاره به حادثه‌خیز بود این محور گفت: گردنه ده‌علیرضا از نقاط حادثه‌خیز استان است که نیاز مبرم به روشنایی داشت و با پیگیری‌ها و تلاش‌های بسیاری پروژه در حال آماده‌شدن است.

 

فرماندار زرند همچنین از پروژه در حال اجرای آسفالت محور مسجد ابوالفضل(ع) به سمت شهر راور بازدید کرد و افزود: جاده‌های خوب و استاندارد می‌تواند بروز حوادث در جاده‌ها را بسیار کم کند و تمام دغدغه دولت این است تا مردم جامعه از بهترین امکانات استفاده کنند و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

 

وی با اشاره به پیشرفت خوب این پروژه از مسؤولان و پیمانکار این طرح خواست تا با دقت بیشتر به کار خود سرعت دهند تا این طرح به‌زودی به‌بهره‌برداری برسد.

 

فرماندار زرند از رئیس اداره راه و ترابری خواست تا پیگیر هر چه سریع‌تر بهره‌برداری این طرح باشد.

 

“یحیی پورحبیبی” رئیس اداره راه و شهرسازی زرند نیز دراین بازدید گفت: پروژه گردنه ده‌علیرضا با ۳ هزار و ۲۰۰ متر طول و نصب ۸۰ تیر برق روشنایی با بودجه‌ای بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان از اوایل آبان ماه آغاز به‌کار کرده است که در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی گفت: عملیات روکش کردن آسفالت محور مسجد ابوالفضل(ع) به سمت راور ۳۶ کیلومتر در محدوده شهرستان زرند است که با پیشرفت ۸۰ درصدی با بودجه بالغ بر ۵.۵ میلیارد ریال از اسفند ماه ۹۴ کلید خورده و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

انتهای پیام/

فارس