فرماندار زرند خبر داد

اجرای طرح اورژانس جایگزین در بیمارستان امام علی(ع) زرند

خنجری فرماندار زرند گفت: پروژه‌های بخش سی‌تی‌اسکن و اورژانس جایگزین بیمارستان امام علی(ع) زرند احداث و بهره‌برداری می‌شود.

فرماندار زرند گفت: پروژه‌های بخش سی‌تی‌اسکن و اورژانس جایگزین بیمارستان امام علی(ع) زرند احداث و بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش صدای زرند، دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار زرند پیش از ظهر امروز از بیمارستان های سینا و امام علی (ع) زرند بازدید کردند.

 

“حبیب‌الله خنجری” فرماندار زرند در این بازدید سرزده اظهار داشت: با وجود مشکلات عدیده بعد از تعطیلی بیمارستان سینا، بیمارستان امام علی (ع) با مدیریت و تلاش کارکنان سختکوش در خدمت‌رسانی به مردم امتیاز خوبی گرفته است.

 

bazdid bimarestan 951018 01

 

وی با اشاره به طرح‌های در حال اجرا شامل احداث بخش سی‌تی‌اسکن و اورژانس جایگزین در مواقع بحران در بیمارستان امام علی (ع) از مدیریت بیمارستان خواست با پیگیری و تسریع در روند ساخت و تجهیز این مراکز، پروژه‌ها را در موعد مقرر به بهره‌برداری برسانند، چراکه نیاز این بیمارستان به بخش سی‌تی‌اسکن و اورژانس جایگزین در مواقع بحران بسیار حیاتی است.

وی گفت‌: با پیگیری‌ها‌ی نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی به زودی شاهد تحویل بیمارستان سینای این شهرستان هستیم.

دکتر “حسین امیری” نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از خدمات نیروهای این بیمارستان اظهار داشت: مشکلات در بخش درمان شهرستان‌ است که باید با تلاش بیشتر و بازتاب مشکلات درمان از سوی نیروهای کادر رفع شود.

وی افزود: هر روز پیگیر مشکلات بخش درمانی شهرستان زرند هستیم و با تماس‌هایی که با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان داشتیم، ان‌شاءلله به زودی شاهد رفع مشکلات هستیم.

 

منصور هاشمی مدیر بیمارستان امام علی (ع) زرند اظهار کرد: پروژه ساخت سی‌تی‌اسکن این بیمارستان با رشد بیش از ۸۵ درصدی در دهه فجر سال جاری افتتاح خواهد شد، همچنین طرح اورژانس جایگزین این بیمارستان با پیشرفت‌های خوبی که داشته نیز امیدواریم تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

 

انتهای پیام/

فارس