امام جمعه زرند بیان داشت:

همه مسئولین بر سر سفره حضور مردم نشسته اند / گرفتن روزه و نماز باران برای طلب ریزش رحمت الهی

امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته زرند با تمسک به آیات و روایات بیان داشت: قدرت نظام جمهوری اسلام در اتکاء به خداوند و پشتیبانی مردم از نظام است.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جنعه زرند با بیان اینکه امروز همه مسئولان ما سر سفره نه دی هستند گفت: اعتماد به غرب یعنی باختن و نابود کردن همه سرمایه کشور.

 

وی با تقدیر و تشکر از مردم ولایت مدار شهرستان زرند در حضور پرشور در یوم الله ۹دی گفت: از روز اول امام (ره) با توجه و اتکاء به خدا این انقلاب را پایه گذاری و شروع کرد و همه هدف از این نظام را رضایت خداوند میدانست و مردم در پیروی و پشتیبانی این نظام نقش اصلی را داشتند و امروز هم حفظ این نظام در پشتیبانی و حضور مردم در صحنه است.

 

امام جمعه زرند اظهار داشت: در فتنه ۸۸ دشمن از نفاق داخلی و آگاهی دشمن بیرونی این فتنه را پایه گذاری کرد و ۸ماه کشور را ناامن کردند و اگر این مردم به صحنه نمی آمدن واقعا معلوم نبود چه سرنوشتی در انتظار این کشور و مردم می بود و اگر نبود آن حضور بصیرتی و ولایتی مردم در روز ۹دی کشور ما وضعیتش بدتر از کشور عراق، سوریه و افغانستان میشد که ما باید خداوند را شکرگذار باشیم بخاطر مردم با بصیرت و همیشه در صحنه که نگذاشتن بار دیگر رهبر زمانشان خانه نشین شود و سرها بر سر نیزه رود. آفرین بر این مردم که از مردم زمان امام علی (ع) هوشیارتر و بابصیرت تر هستند که نگذاشتن رهبرشان تنها بماند و با گرامیداشت این روز بزرگ نمی گذرارند این تاریخ ذلت بار خانه نشینی یک رهبر دوبار تکرار شود.

 

نمایند ولی فقیه در زرند تصریح کرد: مسئولان باید به مردم بیشتر اهمیت دهند که پشتیبان این نظام فقط مردم هستند. دشمنان امروز وحدت مردم را هدف گرفته اند و می خواهند مردم را از نظام جدا کنند. ما باید هوشیار باشیم و مسئولان باید بیشتر به حضور مردم در صحنه اهمیت بدهند چون اگر حضور مردم نبود در ۹دی امروز این پست و مقام و دولت فعلی نبود و همه ما بر سر سفره این حضور هوشیار و به موقع مردم هستیم.

 

Ebrahimi1

 

امام جمعه زرند گفت: اگر گوش مردم و مسئولان به فرمایشات مقام عظماء ولایت (حفظ الله) و پیروی رهبری باشند دشمن دستش به یک وجب از خاک ایران نرسیده و نخواهد رسید. تاریخ نشان داده همین طور که امام (ره)بارها فرمودند: باید با اتکاء به قدرت داخلی کشور را اداره کنیم و هر کشوری به غرب پناه برد همه چیزش را باخته و کشورش را غارت زده دیده. بدانید که دشمن دلش برای ما نسوخته. عده ای راه را اشتباه میروند و می خواهند کشور را وابسته کنند.

 

حجت اسلام ابراهیمی با توجه به نیامدن رحمت اللهی همه مردم را دعوت کرد تا در روزهای شنبه و یکشنبه روزه بگیرند و روز دوشنبه ساعت ۹صبح در حیاط مسجد جامعه با حضور پرشور مردم نماز باران خوانده شود و از خداوند طلب رحمت کنند.