قویدل دادستان زرند خبر داد:

کاهش ۶.۷ درصدی ورودی به زندان زرند/ هدف از مجازات حبس اصلاح و بازپروری مددجویان است

قویدل دادستان زرند از کاهش ۶.۷درصدی ورودی به زندان شهرستان زرند درهشت ماه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: کاهش جمعیت کیفری زندان از اولویت های این دادستانی است.

دادستان زرند از کاهش ۶.۷درصدی ورودی به زندان شهرستان زرند درهشت ماه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: کاهش جمعیت کیفری زندان از اولویت های این دادستانی است.

سید مهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند

به گزارش صدای زرند، “سید مهدی قویدل” دادستان عمومی وانقلاب شهرستان زرند در بازدید از زندان این شهرستان از کاهش ۶.۷درصدی ورودی به زندان شهرستان زرند در هشت ماه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: کاهش جمعیت کیفری زندان از اولویت های این دادستانی است.

 

وی ادامه داد: استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات زندان‌ها  در جهت توانمندسازی و سالم سازی مددجویان ضرورت دارد.

 

قویدل از انعقاد تفاهم نامه ای مشترک بین اداره فنی حرفه ای و اداره زندان در جهت حل مشکلات مددجویان این شهرستان خبر داد، افزود: زندانیان بایستی ضمن بهره مندی واستفاده ازامکانات این فرصت را با ارزش شمرده و در جهت اصلاح رفتار و در نهایت تطهیر روح و روان خود تلاش کنند.

 

این مقام قضایی با بیان اینکه در چارچوب قانون از زندانیان وخانواده آنان حمایت می شود، تاکیدکرد: یکی از اهداف دادستانی تلاش در جهت کاهش جمعیت کیفری زندان هاست و طبق قوانین و مقررات به دنبال تحقق این هدف هستیم.

 

انتهای پیام/