شهردار زرند:

سینما شهر تا دهه فجر آماده و به بهربرداری خواهد رسید.

مهندس محمدی شهردار زرند به همراه جمعی از معاونین و مسئولین خود از مراحل آماده سازی سینما شهرداری بازدید و از نزدیک در روند فعالیتهای انجام گرفته در این سالن قرار گرفت .

 

به گزارش صدای زرند،مهندس محمدی شهردار زرند در این بازدید ضمن تقدیر از نیروهای شهرداری که با تلاش و همت خود پلاتوی این شهر را راه اندازی کردند گفت:جای خالی یک مجموعه نمایشی و تفریحی در شهر زرند به خوبی احساس می شد که ما سعی داشتیم با همکاری ادارات ذی ربط این خلع را پوشش داده و پر نمائیم .

 

مهندس محمدی از اهمیت بالای شهر زرند و راه اندازی سینما این شهر گفت و افزود: ساخت و بهربرداری از مجموعه سینمای شهرستان می تواند در بسیاری از زمینه ها و ناهنجاریهای اجتماعی به کمک نهادها و ادارات مربوطه بیاید .

 

شهردار زرند گفت:سینما می تواند نقش موثری در تقویت و جایگاه ثبات خانوادها ایفا نماید که با ارائه برنامه های مناسب می توانیم بسیاری از رفتارهای اجتماعی و ناهنجاریهای شهر را کاهش دهیم .

 

وی از راه اندازی سینمای شهر زرند خبر داد و گفت: سعی داریم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تا دهه مبارک فجر سینمای شهر زرند را راه اندازی و به بهربرداری برسانیم .

 

shardari sinama

 

مهندس محمدی از آماده بودن زیر ساختهای این سینما به طور کامل خبر داد و گفت: ساختمان سینمای شهرداری در سطح استان نمونه می باشد و این ساختمان با کمترین هزینه ها می تواند پذیرای خانواده های شهر زرند باشد .

 

وی بهسازی کف ساختمان سینما ،ترمیم سیستم برق ،راه اندازی سرویسهای بهداشتی ،رنگ آمیزی سالن نمایش فیلم و ترمیم دیوارهای سالن انتظار را از مهمترین اقدامات شهرداری در این سالن دانست و گفت: طبق توافق های بعمل آمده با اداره کل ارشاد قرار شد بخشی از هزینه ها و لوازم مورد نیاز در پخش فیلم از سوی این نهاد تامین و در اختیار شهرداری قرار گیرد .

 

وی خواستار همکاری مسئولین و شهروندان در اجرای موفق این طرح شد و اظهار داشت : باید از وجود پتانسیلهای موجود در شهر زرند برای عمران و آبادانی شهر بیش از بیش استفاده نمائیم .

 

انتهای پیام/