شهردار زرند در یادواره شهداء روستای ده آقائی :

برگزاری یادواره شهداء باعث از بین رفتن غبار از رشادتها و دلاوریهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس خواهد شد

مهندس محمدی شهردار زرند با حضور در مراسم یادواره شهداء روستای ده آقائی از شهداء به عنوان یک الگوی سنددار و نماد مقاومت و بردباری برای ایران اسلامی نام برد و گفت:برگزاری این یادواره ها باعث از بین رفتن غبار از رشادتها و دلاوریهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس خواهد شد .

 

صدای زرند،شهردار زرند یکی از ویژگی های مهم این یادوارها را انتقال رشادتها رزمندگان دفاع مقدس به نسل کنونی جامعه دانست و گفت: شهدا در فرهنگ اسلام یک الگو هستند و باید بپذیریم که امنیت امروز کشور مدیون ایثار، گذشت، سلحشوری ها، رشادت ها و از خودگذشتگی های شهدا است.
منتخب شورای شهر زرند در این یادواره امنیت کشور را ماحصل خون شهداء دانست و گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب گرامیداشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و ما نیز وظیفه داریم با عزم راسخ و اهتمام ویژه یادواره شهدا را برگزار کنیم و درشناساندن این عزیزان به همه تلاش و همت نمائیم .
این جانباز جنگ تحمیلی افزود: اگر ما امروز در دنیا حرفی برای گفتن داریم و در مقابل استکبار جهانی توانسته ایم استقلال خود را حفظ کنیم همه در سایه خون شهداء است و شهداء با ایثار و از خود گذشتگی موجبات عزت و سرافرازی ما را فراهم کرده اند .
شایان ذکر است شهردار زرند در ادامه به ارائه خاطراتی از جنگ و رشادتهای رزمندگان اسلام پرداخت .و مداحان به نوحه سرائی در این خصوص پرداختند .

 

 

shahrdari3

shahrdari4