شهردار زرند در دیدار با جمعی از کارگران شهرداری :

تلاشهای شما دید شهروندان را نسبت به شهرداری عوض کرده است

مهندس محمدی شهردار زرند به همراه مهندس منصوری معاون اداری و مالی ،مهندس ایزدی معاون فنی و شهرسازی و مهدوری مسئول حراست شهرداری با جمعی از کارگران بخش آسفالت و ساختمانی شهرداری دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش صدای زرند، مهندس محمدی در این دیدار ضمن تسلیت ایام رحلت پیامبر اکرم (ص)و امام حسن مجتبی از اهمیت به نیروهای شهرداری گفت و افزود:کارگران و کارکنان شهرداری همواره در صدر برنامه ها و امورات شهرداری قرار دارد و ما همواره قدردان زحمات این عزیزان هستیم .

 
شهردار زرند به فعالیتهای گذشته شهرداری که توسط پیمانکار اجرا می شد اشاره کرد و گفت:خوشبختانه با حمایتهای همه نیروهای شهرداری و توان بالای خود مجموعه شهرداری توانسته ایم فعالیتهای خوبی را برای شهرداری و شهر به انجام برسانیم که بسیاری از پیمانکاران از انجام آن عاجز بودند .

 
مهندس محمدی تصریح کرد: با کنار گذاشتن پیمانکاران و اتکا به توان و دانش خود نیروهای مجموعه شهرداری توانسته ایم مشکلات را از سر راه برداریم و با انجام فعالیتهائی که در سطح شهر به انجام رسانده ایم دید و نگاه شهروندان را به مجموعه شهرداری عوض نمائیم .

 
وی افزود:بهترین آمار آسفالت طی چند سال گذشته را نیروهای شهرداری در سال ۹۵ با بیش از ۳۰۰هزارمترمربع آسفالت از آن خود کرده اند در صورتی که بالاترین آمار آسفالت ۹۰هزار متر مربع بوده است که آن هم توسط پیمانکاران انجام می شده.

 
منتخب شورای شهر زرند گفت: نیروهای شهرداری خدمت به شهروندان را انتخاب کرده اند و این امر را همواره در ذهن و باور خود دارند که باید امانت نگه دار سرمایه شهروندانی باشند که بدست آنها سپرده است .

 

وی با اعلام اینکه شهرداری توانسته است به خوبی خدمات فنی و مهندسی خود را به سایر نهادها صادر نماید گفت: باید با انجام فعالیتهای موثر برای شهروندان جلوی افرادی را که می خواهند به صورت آگاهانه و یا ناآگاهانه خدمات شهرداری را زیر سوال ببرند را بگیریم .

 
شایان ذکر است در ادامه مهندس منصوری معاون اداری ومالی و مهندس ایزدی معاون فنی و شهرسازی به ارائه توضیحاتی در خصوص سوالالت کارگران پرداختند .

 

shahrdari1

shahrdari2