امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در خانه ملت:

بازسازی و مقاوم‌سازی مدارس زرند باید در اولویت باشد

دکتر امیری نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازسازی و مقاوم سازی مدارس شهرستان زرند باید در اولویت باشد.

نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازسازی و مقاوم سازی مدارس شهرستان زرند باید در اولویت باشد.

amiri

به گزارش صدای زرند، دکتر”حسین امیری خامکانی” در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان زرند روی گسل فعال قرار دارد، نباید بحث زلزله به فراموشی سپرده شود و باید برای آن برنامه داشته باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه باید به گونه ای خودمان را با زلزله وفق دهیم، تاکید کرد: راه اندازی کلاس های آموزشی در هنگام زلزله برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها نیاز و ضروری می باشد.

 

امیری تصریح کرد: در ایام زلزله تلاش زیادی کردیم تا صدای مردم را به گوش مسوولین برسانیم و همین امر موجب شد تا معاون رییس جمهور و رئییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به شهرستان زرند سفر کند که در این سفر تصمیمات خوبی گرفته شد و امیدواریم هرچه زودتر عملی شود.

 

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان بیان کرد: بحث مقاوم سازی و بازسازی مدارس باید در اولویت کاری همه ما باشد، ضمن اینکه نباید از مدارس روستایی غافل شویم.

 

وی در ادامه گفت: توسعه رشته های فنی و حرفه ای نیاز شهرستان زرند است و باید ارتباط صنعت با مدارس بیشتر شود.

 

انتهای پیام/