روابط عمومی دفتر دکتر امیری:

گاز به زودی به منطقه سربنان می‌رسد / توزیع نفت بر اساس درخواست شوراها انجام شده است

در حال حاضر لوله‌کشی‌های گاز در روستاهای منطقه سربنان انجام شده است و بنا به گفته‌ی رییس اداره گاز شهرستان زرند این لوله‌کشی‌ها در حال تست پوشش گازرسانی می‌باشند و و ان‌شاالله تا ۴۰ الی ۵۰ روز آینده، شبکه گازرسانی منطقه هم گاز دار خواهد شد. در حقیقت روستاهایی که هنوز توزیع نفت در آنها انجام نشده است، به دلیل کم‌کاری و سهل‌انگاری خود مردم و شوراهای روستای مربوطه بوده است و در صورت پیگیری مردم و شوراها توزیع نفت در آن روستا انجام خواهد شد.

در پاسخ به پیامی مبنی بر مشکلات توزیع نفت در روستاهای منطقه‌ی سربنان که چند روز قبل در صدای زرند منتشر شد، بنا به پیگیری و استعلام روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی از اداره گاز و شرکت نفت شهرستان زرند، این دفتر اعلام داشت:

 

در حال حاضر لوله‌کشی‌های گاز در روستاهای منطقه سربنان انجام شده است و بنا به گفته‌ی رییس اداره گاز شهرستان زرند این لوله‌کشی‌ها در حال تست پوشش گازرسانی می‌باشند و و ان‌شاالله تا ۴۰ الی ۵۰ روز آینده، شبکه گازرسانی منطقه هم گاز دار خواهد شد.

 

naftgas_sz5s2d01

 

در مورد مشکلات توزیع نفت در این منطقه نیز با پیگیری و استعلام از رییس شرکت نفت شهرستان زرند، ایشان اعلام کردند که از اول تیرماه سال جاری  در روستاهایی که توسط شورای مربوطه یا مردم درخواست وجود داشته، توزیع نفت انجام شده است و لیست مقدار نفت توزیع شده در این منطقه به شرح ذیل می‌باشد:

 

روستای ده‌احمدی: ۵۲۰۰۰ لیتر
روستای عیسی‌آباد: ۳۹۰۰۰ لیتر
روستای برفوئیه: ۱۸۵۰۰ لیتر
روستای سراپرده: ۱۸۵۰۰ لیتر
روستای ختم: ۱۳۰۰۰ لیتر
روستای مدبون: ۱۳۰۰۰ لیتر

 

که در مجموعه ۱۵۴هزار لیتر نفت بر اساس کالا برگ در این منطقه انجام شده است و به زودی توزیع نفت در روستای کهنوج نیز انجام خواهد شد.

 

در حقیقت روستاهایی که هنوز توزیع نفت در آنها انجام نشده است، به دلیل کم‌کاری و سهل‌انگاری خود مردم و شوراهای روستای مربوطه بوده است و در صورت پیگیری مردم و شوراها توزیع نفت در آن روستا انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/