امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس:

ساخت بیش از ۳۰۰ باب مدرسه خیر ساز در سطح کشور در سال جاری

دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح ۳ واحد آموزشی در شهرستان زرند از ساخت بیش از ۳۰۰ باب مدرسه خیر ساز در سطح کشور در سال جاری خبر داد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح ۳ واحد آموزشی در شهرستان زرند از ساخت بیش از ۳۰۰ باب مدرسه خیر ساز در سطح کشور در سال جاری خبر داد.

 

به گزارش صدای زرند، دکتر “حسین امیری” رییس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان کرمان در آیین افتتاح این مدارس گفت: در سال جاری به همت خیرین بیش از ۳۰۰ مدرسه خیر ساز در کشور به بهره برداری می رسد.

 

amiri

 

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این آمار نسبت به سال گذشته ۱۵۰ درصد رشد داشته اظهار داشت : امر مدرسه خیر ساز در جامعه ما رو به نهادینه شدن می باشد و عملکرد خیرین مدرسه ساز در بحث تامین بودجه با بودجه های دولتی برابری می کند.

 

وی همچنین با اشاره به تلاش مجلس و دولت در بحث تشویق خیرین به انجام امور عام المنفعه افزود: در تصویب قوانین همیشه سعی شده دست دولت جهت تسهیل امور خیرینی که در امور عام المنفعه  فعالیت می کنند باز باشد.

 

لازم به ذکر است، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، نماینده مردم زرند و کوهبنان در خانه ملت و جمعی از مسئولان، سه باب مدرسه در قالب ۲۲ کلاس درس با زیربنای دو هزار و ۲۲۵ متر مربع و صرف ۲۴ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان زرند افتتاح شد.

 

انتهای پیام/