امام جمعه زرند:

بسیج فرزند عاشورا و اربعین است

امام جمعه زرند به مناسبت هفته بسیج در رزمایش گردانهای ۴۰۶ و ۴۱۱ در جمع بسیجیان بیان کرد: بسیج فرزند عاشورا و اربعین است.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در زرند، اظهار داشت: تنها امامی که اربعین دارد امام حسین (ع) است حتی رسول خدا هم اربعین ندارد؛ بنابرین اربعین امام حسین (ع) خیلی مهم است و در روایات زیارت اربعین را یکی از نشان های مومن شناختنه اند.

 

وی افزود: این که زن و مرد، پیر و جوان با پای پیاد راهی حرم امام حسین (ع) می شوند نشان دهنده ی جاذبه امام حسین (ع) است؛ امامی که خون قلبش را داده تا مردم از جهالت بیرون آیند.

 

نمایند ولی فقیه گفت: امروز اگر ما سر سفر اسلام محمدی (ص) نشسته ایم فقط از بخشش خون قلب امام حسین (ع) است.

 

emam-jomeh1

 

حجت اسلام ابراهیمی با نگاهی به فرمایشات حضرت امام (ره) تصریح کرد: همواره در همه زمینه ها سخنان امام (ره) مثل خورشید می درخشد آنجا که به بسیجیان فرمودند: “بسیجیان کوشش کنید تا حکومت جهانی اسلامی برپا شود”، امروز هم جمهوری اسلامی و بسیج هدف اصلیش زمینه سازی حکومت حضرت مهدی (عج الله تعالی) است.

 

امام جمعه زرند در پایان اشاره ای به رزمایش ها برگزار شده کرد و گفت: این رزمایش ها باعث امنیت کشور و ترس دشمن می شود؛ اگر امروز داعش نتوانسته حتی یک کبریت داخل این کشور روشن کند فقط بخاطر تلاش و رزمایش شما بسیجیان است.

 

انتهای پیام/