هفته بسیج در زرند:

اجرای بیش از ۸۰ برنامه در هفته بسیج در زرند

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان زرند گفت: در هفته بسیج بیش از ۸۰ برنامه متنوع در نقاط مختلف این شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش صدای زرند، علی‌اکبر شاهرخی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج این شهرستان اظهار داشت: در هفته بسیج بیش از ۸۰ برنامه متنوع در نقاط مختلف این شهرستان اجرا می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان زرند بیان داشت: به‌مناسبت هفته بسیج با شعار بسیج انقلابی و خدمتگزار که از ۳۰ آبان تا ششم آذر ماه ادامه دارد برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود.

 

وی عنوان کرد: اﺟﺘﻤﺎع ﺑﺰرگ بسیجیان تحت عنوان مدافعان حرم، پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری زیارت عاشورا در کنار قبور مطهر شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، برپایی ایستگاه صلواتی، افتتاح چند پایگاه مقاومت و اجرای برنامه‌های فرهنگی در واﺣﺪهای ﻣﻘﺎوﻣﺖ داﻧﺶ‌آﻣﻮزی از ﺑﺮﻧﺎﻣﻪهای هفته ﺑﺴﯿﺞ در شهرﺳﺘﺎن زرند اﺳﺖ.

 

شاهرخی با اشاره به موفقیت‌های به‌دست آمده در زمینه تحقق نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری گفت: در این راستا بیش از ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات در بحث اقتصاد مقاومتی و کمک به دولت در زمینه اشتغال به جامعه هدف پرداخت شده است که در این راستا در هفته بسیج نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان برگزار می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان زرند از بسیج به‌عنوان پشتوانه محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی که در عرصه‌های مختلف انقلاب حاضر و آماده بوده است، یاد کرد و افزود: خوی استکباری آمریکا با تمدید تحریم‌های ظالمانه برای همگان آشکار شده است.

 

 

farmandeh-sepa-zarand-950817_-23

 

 

شاهرخی ادامه داد: با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و زیر سایه ولایت همواره در برابر تهدیدات تا پای جان ایستاده‌ایم و اجازه کوچکترین مداخله‌ای را به بیگانگان نمی‌دهیم.

 

وی خاطرنشان کرد: انقلاب‌های متعددی رخ داد، هر چند این انقلاب‌ها هم پیروز شدند اما به‌دلیل هجمه‌های داخلی و خارجی و عدم توافق بر رهبری واحد نتوانستند موفق شوند.

 

علی صادق‌زاده معاون فرماندار زرند هم با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج ، گرامیداشت هفته بسیج را وظیفه همگان دانست و از خدمات ناحیه مقاومت بسیج قدردانی کرد.

 

وی با تاکید بر حفظ آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) افزود: جهان اسلام مدیون انقلاب اسلامی ایران است و بزرگ‌ترین اجتماع میلیونی تشیع در اربعین حسینی نیز از برکات انقلاب اسلامی است.

 

صادق‌زاده مقابله با ستمگران و زورگویان و دفاع جانانه در هشت سال جنگ تحمیلی را به برکت حضور بسیجیان دانست و افزود: امروز هم در کشورهای همسایه با الگو گرفتن از فرهنگ بسیجی، نیروهای مردمی در مقابل متجاوزان ایستادگی می‌کنند.

 

معاون فرماندار زرند با تاکید بر گسترش تفکر بسیجی در جامعه گفت: می‌توان با بهره‌گیری از فرهنگ بسیجی گام‌های ارزشمندی در راستای توسعه و بالندگی کشور برداشت چرا که بسیاری از موفقیت‌های به‌دست امده توسط بسیجیان محقق شده است.

 

 

انتهای پیام/