صدای زرند:

رفع مشکلات زمین‌های باغ سیبی در دستور کار مسئول زرند / بیش از ۶۰۰۰نفر از زرندی‌ها درگیر مشکل باغ سیبی

دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی به همراه حبیب‌الله خنجری فرماندار، مهندس محمدی شهردار، حجت الاسلام و المسلمین محمدی رئیس دادگستری، قویدل دادستان، مهدی برهانی رئیس شورای شهر زرند مشکلات باغ سیبی شهر زرند را بررسی و در خصوص رفع مشکلات شهروندان به گفتگو نشستند.

طی نشستی با حضور فرماندار، شهردار، نماینده مردم زرند و کوهبنان، رئیس دادگستری، دادستان و رئیس شورای شهر زرند مشکلات باغ سیبی شهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

صدای زرند: به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی به همراه حبیب‌الله خنجری فرماندار، مهندس محمدی شهردار، حجت الاسلام و المسلمین محمدی رئیس دادگستری، قویدل دادستان، مهدی برهانی رئیس شورای شهر زرند مشکلات باغ سیبی شهر زرند را بررسی و در خصوص رفع مشکلات شهروندان به گفتگو نشستند.

 

baghe_shibi_sz6532d02

 

دکتر حسین امیری در ابتدای این نشست از برگزاری نشست‌های مختلف در وزارتخانه راه و شهرسازی گفت و تصریح کرد: سعی داریم با تعامل و همکاری همه نهادها خصوصاً ادارات ذیربط در این مجموعه مشکل شهروندان را به نحو شایسته ای برطرف نمائیم.

 

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی افزود: بعد از برگزاری نشست‌های مختلف با شرکت ذغالسنگ و وزارت راه و شهرسازی مقرر شد که زمین فوق مورد معاوضه قرار گیرد اما متاسفانه تا کنون این امر از سوی مسئولین ذیربط انجام نگرفته است.

 

وی گفت: ادعای مالکیت دو شرکت ذغالسنگ و اداره راه و شهرسازی مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده است و ما سعی داریم با تعامل و همکاری این مشکل را برطرف نمائیم.

 

شهردار زرند نیز گفت: شهرداری زرند تنها نهادی است که در این خصوص مشکلات زیادی را دارد بطوری که روزانه چندین نفر جهت این امر به شهرداری مراجعه می‌کنند.

 

مهندس محمدی افزود: شهرداری زرند از محل حق تفکیک خود از ادارات مربوطه زمین دریافت کرد و این زمین‌ها را به بازنشستگان و حتی شهروندان فروخته است که متاسفانه این امر مشکلاتی را برای شهرداری بوجود آورده است.

 

وی گفت: بیش از ۶۰۰۰نفر از شهروندان درگیر این مشکل می‌باشد و امیدواریم با درآیت و هوشیاری مسئولین ذیربط این امر به زودی حل و فصل شود.

 

همچنین سید مهدی قویدل دادستان زرند در این نشست با قرائت رای صادره دادگستری در خصوص رفع مشکلات این باغ توضیحاتی ارائه نمود.

 

شایان ذکر است با پیگیری دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان مقرر شد نشستی پیرامون این مشکل با حضور مدیر کل دادگستری استان کرمان، فرماندار، دادستان، رئیس دادگستری و شهردار در محل دادگستری استان کرمان برگزار شود.