معاون رئیس جمهور:

۷۵۰۰ واحد مسکونی در شهرستان زرند بازسازی و مقاوم‌سازی می‌شود

“محمدباقر نوبخت” صبح امروز پنج‌شنبه ۱۳ آبان‌ماه در حاشیه بازدید از کمپ هلال احمر شهرستان زرند در جمع خبرنگاران گفت:‌ از این میزان (۷۵۰۰) ۵۰۰ واحد شهری و ۲۵۰۰ واحد روستایی بازسازی و مقاوم‌سازی می‌شوند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت:‌ پس از زلزله‌های اخیر در شهرستان زرند ۷۵۰۰ واحد مسکونی در این شهرستان بازسازی و مقاوم‌سازی می‌شوند.

 

nobakgt_sz4564sd07

 

صدای زرند: به گزارش ایسنا، “محمدباقر نوبخت” صبح امروز پنج‌شنبه ۱۳ آبان‌ماه در حاشیه بازدید از کمپ هلال احمر شهرستان زرند در جمع خبرنگاران گفت:‌ از این میزان (۷۵۰۰) ۵۰۰۰ واحد شهری و ۲۵۰۰ واحد روستایی بازسازی و مقاوم‌سازی می‌شوند.

 

وی با اشاره به اینکه اقداماتی برای مقابله با حوادث غیرمترقبه اندیشیده شده است، بیان کرد: تاکنون بیش از ۱۲۰۰ چادر در بین مردم شهرستان زرند توزیع شده است.

 

نوبخت با بیان اینکه بنا داریم امکان ایجاد یک مکان امن با اعطای تسهیلات بانکی برای مردم در این شهرستان فراهم کنیم، ادامه داد: اکنون برای مقاوم‌سازی و تعیین خسارات بر واحدهای مسکونی طرحی را استاندار کرمان تعیین کرده‌اند تا اطمینان خاطر برای شهروندان ایجاد شود.

 

معاون رئیس جمهور تأکید کرد: وقتی تسهیلاتی برای مقاوم‌سازی و بازسازی ارائه می‌شود دیگر نباید از واحدهای غیرمطمئن استفاده شود.

 

نوبخت تصریح کرد:‌ مقرر کردیم به گونه‌ای اعطای تسهیلات بازسازی و مقاوم‌سازی ارائه شود که مطمئن باشیم واحدهای خسارت دیده و غیرمطمئن معدوم شوند.

 

وی همچنین از پیشرفت ۶۰ درصدی بیمارستان در حال ساخت سینا شهرستان زرند خبر داد و گفت:‌ اعتباری را برای تکمیل نمودن این بیمارستان اختصاص می‌دهیم تا هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

 

انتهای پیام/