به منظور بررسی مشکلات پیرامون زلزله‌های اخیر زرند/

دکتر نوبخت معاون رئیس جمهوری و سخنگوی دولت تدبیر و امید وارد زرند شد

بنا به اعلام‌های اولیه در مورد سفر ایشان به شهرستان زرند، سرکشی از کمپ‌های امدادی جمعیت هلال احمر، شرکت در راهپیمائی ۱۳ آبان، بازدید از بازار شهر زرند، بازدید از امکانات بیمارستانی، بازدید از برخی نقاط حادثه‌دیده و تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران اهم برنامه های سفر یکروزه سخنگوی دولت به شهرستان زرند می‌باشد.

به گزارش صدای زرند، دکتر نوبخت معاون رئیس جمهوری و سخنگوی دولت تدبیر و امید بعد از حضور در کرمان به سمت شهرستان زرند حرکت کرد و در این شهرستان مورد استقبال مسئولین شهرستانی قرار گرفت.

nobakht_sz54sdszarand

بنا به اعلام‌های اولیه در مورد سفر ایشان به شهرستان زرند، سرکشی از کمپ‌های امدادی جمعیت هلال احمر، بازدید از بازار شهر زرند، بازدید از امکانات بیمارستانی، بازدید از برخی نقاط حادثه‌دیده و تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران اهم برنامه های سفر یکروزه سخنگوی دولت به شهرستان زرند می‌باشد.

وی تا این لحظه از بازدیدهایی از کمپ‌های امدادی جمعیت هلال احمر، کلانتری ۱۲ داشته است، بازار سهرابی، ساختمان قدیمی و جدید بیمارستان سینا داشت است و در حاشیه این بازدیدها نیز گفتگوهایی با مردم شهرستان زرند نیز داشته است. در حال حاضر منتظر تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران استان کرمان می‌باشند تا پیرامون مسائل و مشکلات این شهرستان گفتگو و تصمیماتی در این باره گرفته شود.

زرند از ۲۹ مهرماه و بعد از زلزله ۴.۸ ریشتری شرایط مناسبی ندارد و مردم این شهرستان با تب و تاب زلزله روزگار می‌گذرانند و در این بین بازار داغ شایعات نیز آنان را بیشتر رنجانده است؛ امید که حضور نماینده دولت در این شهرستان پایانی باشد بر بسیاری از مشکلات.

انتهای پیام/