معاون فرماندار زرند:

امنیت غذایی اولین رکن سلامت جامعه می باشد

صادق زاده معاون فرماندار زرند در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان گفت: امنیت غذایی اولین رکن سلامت جامعه می باشد.

معاون فرماندار زرند در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان گفت: امنیت غذایی اولین رکن سلامت جامعه می باشد.

 

behdasht

به گزارش صدای زرند، “علی صادق زاده” در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان زرند ضمن اشاره و تأکید بر لزوم ارتقاء سطح سلامت و بهداشت شهروندان، خواستار تلاش همه مسئولین در جهت نیل به این هدف شد.

 

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند اظهار داشت: با توجه به این که اولین رکن جامعه سلامت روح و جسم می باشد و موضوع سلامت از همه جهات و حتی به لحاظ امنیتی موضوعی مهم و اساسی است، از این رو باید اقدامات جدی در این حوزه صورت گیرد.

 

وی ادامه داد: از جمله بازدید مستمر کارشناسان بهداشت از مراکز مرتبط با سلامت مردم و عرضه کنندگان مواد غذایی که خوشبختانه در شهرستان زرند این اقدامات مناسب بوده است چرا که نمی توان در خصوص سلامت و امنیت غذایی و البته بهداشت محیط شهروندان کوتاهی و قصوری صورت پذیرد، بر همین اساس، هیچ گونه تعلل و ضعفی مورد پذیرش نیست.

 

صادق زاده در ادامه ضمن اشاره به وقوع زلزله های اخیر در شهرستان زرند، اظهار داشت: پس از زلزله سال ۱۳۸۳ خوشبختانه بسیاری از منازل مسکونی شهرستان مقاوم سازی شده اند و در این خصوص هیچ گونه پیش بینی، کارشناسی شده و علمی نیست.

 

وی با اشاره به مشکلات بیمارستان سینا زرند، تصریح کرد: در ارتباط با مسائلی که برای بیمارستان سینا ایجاد شده، تیم های کارشناسی در حال رسیدگی به وضعیت این بیمارستان هستند که امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات بیمارستان در حال احداث مشکلات مرتفع گردد.

 

معاون فرماندار زرند یادآورشد: با توجه به آغاز فصل سرما و شیوع بیماری آنفولانزا امیدواریم با تدابیر شبکه بهداشت و درمان، شاهد بروز مشکلات ناشی از این بیماری و سایر بیماری ها در شهرستان نباشیم.

 

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی فرمانداری زرند