ضیاالدینی دادستان شهرستان بم:

کلاهبردار میلیاردی بمی دستگیر شد

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بم از دستگیری فردی کلاهبردار خبرداد و افزود: این مجرم اقدام به کلاهبرداری به میزان شصت و پنج میلیارد ریال(شش میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان) از بیش از یکصد و پنجاه نفر ازمردم این شهرستان کرده بود.

دادستان بم از دستگیری فردی کلاهبردار خبرداد و افزود: این مجرم اقدام به کلاهبرداری به میزان شصت و پنج میلیارد ریال (شش میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان) از بیش از یکصد و پنجاه نفر ازمردم این شهرستان کرده بود.

به گزارش صدای زرند، “محمد ضیاالدینی” دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بم با بیان اینکه فرد کلاهبردار از سال ۱۳۹۲ فراری بوده است،اظهار کرد: با توجه به تعداد زیاد شاکیان و همچنین میزان بالای مبلغ کلاهبرداری دستگیری این مجرم در دستور کار ویژه دادستانی شهرستان بم قرار گرفت.

 

ziaaldini-dadsetan-bam

 

وی اعلام کرد: طی یکسری اقدامات اطلاعاتی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)در اداره اطلاعات شهرستان بم،مجرم در یکی از استان های کشور و در محل مخفیگاهش دستگیر شد.

 

ضیاء الدینی در خصوص شیوه کار این کلاهبردار گفت: مجرم از طریق تبلیغات مبنی بر تعویض خودروهای فرسوده و همچنین ثبت نام برای فروش خودرو اقدام به فریب تعداد بیش از یکصد و پنجاه نفر از شهروندان بمی کرده است.

 

دادستان بم عنوان کرد: حکم این کلاه بردار حرفه ای در سال  ۹۲صادر و قطعی شده است و وی از جنبه خصوصی به رد اموال کلاهبرداری به میزان شش میلیارد و پانصد میلیون تومان در حق شکات پرونده و از جنبه عمومی به ۵ سال حبس و پرداخت جزای نقدی به میزان مبلغ کلاهبرداری در حق صندوق دولت محکوم شده است.

 

این مقام قضائی تاکید کرد: شهروندان بایستی در انجام معاملات خود وقبل از پرداخت هرگونه وجهی نهایت دقت را نمایند تا گرفتار افراد کلاهبردار نشوند.

 

انتهای پیام/