صادق زاده معاون فرماندار زرند:

توزیع چادر فقط به افراد واجد شرایط/ از تجمع در فرمانداری یا دیگر ارگان‌ها خودداری کنید

صادق‌زاده معاون فرماندار زرند گفت: توزیع چادر در شهر زرند به صورت امانی و به افرادی که خانه‌ آن‌ها آسیب دیده است و یا دارای خانه‌ی مستحکمی نمی‌باشند انجام می‌شود.

معاون فرماندار زرند گفت: توزیع چادر در شهر زرند به صورت امانی و به افرادی که خانه‌ آن‌ها آسیب دیده است و یا دارای خانه‌ی مستحکمی نمی‌باشند انجام می‌شود.

sadeghzadeh2

“علی صادق‌زاده” معاون فرماندار زرند طی تماس تلفنی به خبرنگار صدای زرند گفت: توزیع چادر در شهر زرند به صورت امانی و به افرادی که خانه‌ آن‌ها آسیب دیده است و یا دارای خانه‌ی مستحکمی نمی‌باشند انجام می‌شود.

 

صادق زاده افزود: چادر به کسانی که خانه‌ی مستحکمی دارند یا پیش از این از وام مقاوم‌سازی و نوسازی استفاده کرده‌اند تعلق نمی‌گیرد و گروه‌های مربوطه در حال بازرسی منازل سطح شهر هستند و بعد از تایید افراد توزیع چادر به آن‌ها انجام خواهد شد.

 

معاون فرماندار زرند اظهار داشت: از مردم تقاضا داریم که آرامش خود را حفظ کنند و از تجمع جلو فرمانداری و دیگر ارگان‌ها به شدت خودداری کنند و بدانند که ما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد که بتوانیم کمک‌های لازم در این زمینه را جذب و به آنان برسانیم و نیازی به حضور در هیچ ارگانی نیست.

 

وی در پایان ضمن بیان اینکه تمام کشور در حال حاضر برای حل این مشکل بسیج شده است، اظهار داشت: خوشبختانه انرژی گسل در حال تخلیه شدن است و به زودی این زلزله‌های تمام خواهد شد.

 

انتهای پیام/