سیف‌اللهی جانشین ستاد بحران استان کرمان:

زرند به ۲۳ محله برای بررسی تقسیم شد/‌ به خانه‌های آسیب‌دیده چادر ‌تحویل داده می‌شود‌‌

جانشین ستاد بحران استان کرمان با اشاره به اینکه امروز ۸ زمین لرزه در شهر زرند به وقوع پیوسته‌ است گفت: شهر زرند به ۲۳ محله تقسیم شده و فردا با بررسی کارشناسی به خانه‌های آسیب‌دیده چادر هلال‌احمر تحویل داده می‌شود.

 جانشین ستاد بحران استان کرمان با اشاره به اینکه امروز (۱۰ آبان ماه) ۸ زمین لرزه در شهر زرند به وقوع پیوسته‌ است گفت: شهر زرند به ۲۳ محله تقسیم شده و فردا با بررسی کارشناسی به خانه‌های آسیب‌دیده چادر هلال‌احمر تحویل داده می‌شود.

 

setad-bohran

به گزارش صدای زرند،  “ابوالقاسم سیف‌اللهی” جانشین ستاد مدیریت بحران استان کرمان، اظهار داشت: جلسه ستاد بحران شهرستان زرند امشب تشکیل شد و فردا صبح نیز مجددا تشکیل می‌شود.

 

وی در مورد مصوبات جلسه امشب ستاد بحران شهرستان زرند گفت: همه تمهیدات لازم برای وضعیت شهرستان اندیشیده شده و جای نگرانی نیست.

 

معاون عمرانی استاندار کرمان با بیان اینکه من خودم امشب در شهر زرند می‌مانم، افزود: آسیب دیدگی‌هایی در بعضی خانه‌ها و اماکن بوجود آمده که فردا به طور کامل بررسی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه شهر زرند به ۲۳ محله تقسیم شده است خاطرنشان کرد: فردا صبح توسط تیم‌های کارشناسی این محله‌ها کاملا بررسی و میزان خسارت اعلام می‌شود.

 

سیف‌اللهی با اشاره به اینکه همه پیش‌بینی‌های لازم از جمله تقویت مراکز درمانی شده است گفت: با هماهنگی به عمل آمده با هلال‌احمر کشور به خانه‌های آسیب‌دیده به صورت امانی چادر هلال‌احمر تحویل داده می‌شود.

 

وی با بیان اینکه مدارس شهر زرند فردا و پس فردا تعطیل است، افزود: مجموعه اردوگاهی در شهر زرند ایجاد و سالن‌هایی برای اسکان موقت مردم تجهیز شده است.

 

جانشین ستاد بحران استان کرمان با اشاره به اینکه به مردم شهر زرند اطمینان کامل می‌دهیم که دولت و استان تمام توان خود را برای رفع بحران در زرند به کار گرفته‌است اظهار‌داشت: شهرستان‌های کوهبنان، راور و کرمان به عنوان کمک‌کننده در زمان بحران انتخاب شدند.

 

وی افزود: انبارهای هلال‌احمر در شهرستان زرند نیز کاملا تجهیز و تقویت شده‌اند.

 

لازم به ذکر است، امروز (۱۰ آبان ماه) شهرستان زرند ۸ بار در اثر زلزله لرزید و بزرگترین آن زلزله ۴.۶ریشتری بود که ساعت ۱۷ و ۱۳ دقیقه به وقوع پیوست.

 

انتهای پیام/