بازدید رئیس دادگستری، دادستان و کلیه قضات شهرستان از زندان زرند

حجت الاسلام محمدی ریاست دادگستری و قویدل دادستان زرند به همراه قضات زرند و کوهبنان باحضور در زندان زرند در دیداری چهره به چهره از نزدیک به مسائل مشکلات قضائی مددجویان رسیدگی کردند.

حجت الاسلام محمدی ریاست دادگستری و قویدل دادستان زرند به همراه قضات زرند و کوهبنان باحضور در زندان زرند در دیداری چهره به چهره از نزدیک به مسائل مشکلات قضائی مددجویان رسیدگی کردند.

 

zendan-zarand_01

 

به گزارش صدای زرند، به منظور رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضائی مددجویان زندان شهرستان زرند صبح امروز دیدار چهره به چهره قضات دادگستری شهرستان های زرند و کوهبنان با مددجویان در اداره زندان شهرستان زرند برگزار شد و دستور لازم در جهت رفع مشکلات زندانیان صادر شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام محمود محمدی ریاست دادگستری و سید مهدی قویدل دادستان شهرستان زرند به همراه قضات زرند و کوهبنان باحضور در زندان زرند در دیداری چهره به چهره از نزدیک به مسائل مشکلات قضائی مددجویان رسیدگی کردند.

 

حجت الاسلام “محمود محمدی” رئیس دادگستری زرند در جمع زندانیان با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا الله الحسین(ع) افزود: امیدواریم که خداوند از شفاعت مولای دو عالم همه ما را بهرمند سازد و بتوانیم هدف قیام امام حسین را بیشتر بشناسیم و در راه  هدف امام حسین (ع)  قدم بر داریم.

 

وی خطاب به زندانیان گفت: چنانچه حق الناسی به گردنتان هست از هم اکنون به فکر رضایت باشید که امام حسین در شب عاشورا به یارانش فرمود چنانچه فردی حق الناسی به گرانش هست از اینجا برود که من نمی توانم کاری برایش انجام دهم.

 

رئیس دادگستری زرند ضمن ابراز ناراحتی از حضور زندانیان در زندان، افزود: هر یک از همکاران قضایی که حکمی را صادر کرده اند که به تبع آن باعث حضور شما در این مکان و محدودیت شما شده است. قطعا بدون شک بدنبال اصلاح و سالم شدن شما بوده است که امیدواریم ارا صادره موجبات رضایت خداوند و ائمه اطهار را فراهم کرده باشد، چرا که قاضی محترم زمان صدور حکم رضایت خداوند را در نظر گرفته است.

 

وی خطاب به زندانیان گفت: شما پس از آزادی باید به فکر ادامه مسیر درست در زندگی خود باشید و از انحرافات پرهیز کنید و خداوند نیز در این مسیر همراه شما خواهد بود تا موفق و سعادتمند شوید.

 

در ادامه از بخشهای مختلف زندان زرند بازدید کردند.

 

zendan-zarand_02

 

انتهای پیام/