دوربین‌های کنترل ترافیک در سه نقطه زرند نصب شد

محمدی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی و پلیس راهور شهرستان زرند، گفت: پس از تأمین بودجه لازم و مطالعه و مکان یابی، پایه ها و تجهیزات لازم جهت نصب دوربین های کنترل ترافیک خریداری و نسبت به نصب آنها اقدام شده است.

مهندس محمدی شهردار زرند از نصب دوربین‌های کنترل ترافیک در سه نقطه این شهر خبر داد.

 

Mohammadi-Shahrdar-Zarand (5)

 

به گزارش صدای زرند، مهندس “احمد محمدی” در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی و پلیس راهور شهرستان زرند، گفت: پس از تأمین بودجه لازم و مطالعه و مکان یابی، پایه ها و تجهیزات لازم جهت نصب دوربین های کنترل ترافیک خریداری و نسبت به نصب آنها اقدام شده است.

 

وی به اهمیت راه اندازی سیستم های دوربین کنترل ترافیک در سطح شهر زرند اشاره کرد و گفت: راه اندازی این دوربین‌ها می تواند به بالا رفتن امنیت سطح شهر و شهروندان کمک موثری نماید و همچنین جلوی بسیاری از سوء استفاده ها و تخلفات راهنمایی و رانندگی را بگیرد.

 

شهردار زرند افزود: نصب دوربین‌ها در سطح شهرها یکی از نیازهای اصلی در حمل و نقل های درون شهری می باشد که شهرداری زرند با خرید و نصب این دوربین‌ها سعی دارد علاوه بر بالا بردن نظم ترافیکی به ایمنی شهر نیز کمک نماید.

 

وی هزینه اجرای این طرح را بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این طرح چهاراه امیر کبیر، برق و صاحب الزمان با نصب دوربین‌های کنترل ترافیکی ایمن سازی شده است.

 

محمدی از کمبود دوربین‌ها در سطح شهر نیز گفت و افزود: با نظر کارشناسان راهور و کارشناسان ترافیک سعی داریم سایر نقاط حساس سطح شهر را نیز به این دوربین‌ها مجهز نمایم و امیدواریم در این راه نیز شهروندان یاریگر ما باشند.

 

وی در پایان تصریح کرد: این دوربین‌ها در حال حاضر فعال می باشند و به زودی اتاق مانیتورینگ این مرکز نیز تجهیز خواهد شد و فعالیت دوربین‌های کنترل ترافیک به طور کامل راه اندازی و اجرایی خواهد شد.

 

انتهای پیام/