اجتماع بزرگ دانشجویان حسینی دانشگاه‌های زرند برگزار می شود

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند گفت: در روز هفتم محرم اجتماع بزرگ دانشجویان حسینی دانشگاه‌های این شهرستان برگزار می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند گفت: در روز هفتم محرم اجتماع بزرگ دانشجویان حسینی دانشگاه‌های این شهرستان برگزار می‌شود.

 

sadeghzadeh

 

به گزارش صدای زرند، “علی صادق‌زاده” معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند در جلسه کمیسیون دانشجویی این شهرستان با تشریح روند آخرین وضعیت دانشجویی و لزوم ارتقای سطح کیفی و آموزشی دانشگاه‌ها اظهار داشت: دانشجویان آینده‌سازان این مرز و بوم هستند.

 

وی هدف از تشکیل جلسات کمیسیون دانشجویی را بررسی مسائل و موضوعات دانشجویی و دانشگاهی دانست و افزود: با بررسی مشکلات دانشگاهیان گام‌های مؤثری برای حمایت از این قشر آینده‌ساز برداشته می‌شود و نویددهنده آینده‌ای روشن برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند نقش دانشجویان را در مسائل مهم اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، دینی و مذهبی بسیار مهم دانست و گفت: تأثیرگذاری دانشجویان در فعالیت‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی زمینه‌ساز بسیاری از تحولات مهم و مؤثر در کشور است.

 

وی عنوان کرد: در همین راستا قرار است در روز هفتم محرم اجتماع بزرگ دانشجویان حسینی دانشگاه‌های شهرستان در مسجد جامع دانشگاه آزاد اسلامی زرند برگزار شود.

 

‌صادق‌زاده از راه‌اندازی ستاد عتبات دانشجویی در شهرستان خبر داد و عنوان کرد: در این ستاد برای برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی و اعزام دانشجویان به عتبات عالیات برنامه‌ریزی و هماهنگی صورت می‌گیرد و قرار است با همکاری دانشجویان ایران و عراق در ایام اربعین، یادواره شهدای مدافع حرم در کشور عراق برگزار شود.

 

معاون فرماندار زرند خواستار همکاری و تعامل بیش از پیش مراکز صنعتی شهرستان با دانشگاه‌ها و دانش‌آموزان رشته‌های فنی شد.

 

لازم به ذکر است، سخنران این اجتماع دانشجویان حسینی دکتر حمیدرضا گودرزی استاد حوزه و دانشگاه از تهران و مداح حاج سید محمد علی خورشیدی از آستان قدس رضوی می باشد.

 

انتهای پیام/