رستمی کاراته‌کار زرندی مدال طلای خود را به والدین شهید ضیاالدینی تقدیم کرد (+عکس)

قهرمان مسابقات بین المللی کاراته، ورزشکار ارزنده شهرستان زرند گفت: زمانی که برای حضور در مسابقات، در مسیر راه بودیم به ما خبر دادند که زرند شهید دیگری را تقدیم جمهوری اسلامی کرده است و از همان لحظه نام شهید ضیاالدینی در ذهن و قلب من هک شد تا با قوت و قدرت بیشتری در این مسابقات شرکت نمایم.

 یونس رستمی قهرمان مسابقات بین المللی کاراته، ورزشکار ارزنده شهرستان زرند مدال طلای خود را به والدین شهید محمدرضا ضیاالدینی تقدیم کرد.

 

rostami_01

 

به گزارش صدای زرند به نقل از بسیج، “یونس رستمی” دارنده مدال طلای مسابقات بین المللی کاراته به همراه حسن عرب رئیس بنیاد شهید زرند، حجت الاسلام کاشفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند، عباس ایزدی جانشین فرماندهی سپاه زرند و جمعی از پاسداران و بسیجیان این شهرستان به دیدار پدر و مادر شهید محمدرضا ضیاالدینی در روستای دشتخاک رفتند.

 

در این دیدار حجت الاسلام کاشفی ضمن ابراز خرسندی از شرفیابی در منزل پدر شهید ضیاالدینی که از شهدای دفاع از حریم امنیت و اقتدار ایران اسلامی می باشد، گفت: این شهید بزرگوار جان عزیز خود را در راه اعتلای کلمه حق و اعتلای امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کرد و امروز این آسایش، آرامش و امنیتی که ما و شما داریم از برکت مجاهدت های این عزیزان و مرهون خون چنین شهدایی است.

 

وی افزود: هم عرض تسلیت و تعزیت داریم خدمت پدر و مادر بزرگوار شهید و هم آرزوی توفیق و سلامتی داریم برای این بزرگواران و همسر و فرزند شهید و هم تبریک می گوییم خدمت این پدر و مادر که چنین فرزندی را تربیت نمودند که باعث اقتدار اسلام و افتخار شهرستان زرند و این منطقه شده است.

 

وی گفت: انشاالله باشد که ما هم پیروی خالصانه ای از مکتب ایثار و شهادت داشته باشیم و بدانیم که شهدا ، شاهد و ناظر بر اعمال ما هستند.

 

حجت الاسلام کاشفی اظهار داشت: دلیل حضور این جمع در منزل شهید در این روز، کسب مدال افتخاری است که توسط یکی از بسیجیان شهرستان زرند در مسابقات کشوری دریافت کرده است و به نشانه ارج نهادن به مقام شهادت و شهید مخصوصا شهید ضیاالدینی ، بنا گذاشته است تا این مدال را به پدر و مادر این شهید بزرگوار تقدیم نمایند.

 

در ادامه این دیدار، یونس رستمی ورزشکار ارزنده شهرستان زرند گفت: زمانی که برای حضور در مسابقات، در مسیر راه بودیم به ما خبر دادند که زرند شهید دیگری را تقدیم جمهوری اسلامی کرده است و از همان لحظه نام شهید ضیاالدینی در ذهن و قلب من هک شد تا با قوت و قدرت بیشتری در این مسابقات شرکت نمایم.

 

وی افزود: بعد از اینکه موفق به کسب مدال قهرمانی شدم و پس از حضور در زرند، با کمک سپاه و پایگاه بسیج تصمیم گرفتم این مدال را تقدیم خانواده این شهید بزرگوار نمایم.

 

رستمی تصریح کرد: این حداقل کاری بود که می توانستم برای شهید ضیاالدینی انجام دهم و امیدوارم که پدر و مادر بزرگوار این شهید، این کار ناچیز من را بپذیرند.

 

وی اظهار داشت: امیدوارم تمامی شهیدان ایران اسلامی خصوصا شهید ضیاالدینی با شهدای کربلا محشور شوند و من به نیابت از همه ، دست پدر شهید را می بوسم و از ایشان قدردانی می نمایم.

 

رستمی در پایان از پدر و مادر خود که در این دیدار نیز وی را همراهی می کردند تقدیر و تشکر کرد.

 

پس از این دیدار، حضار بر سر مزار شهید ضیاالدینی در گلزار شهدای دشتخاک رفتند و به قرائت فاتحه و صلوات پرداختند.

 

یونس رستمی متولد سال ۱۳۷۱ و از بسیجیان پایگاه عملیاتی شهید گزمه از گردان ۴۰۶ زرند می باشد که موفق شد در ۱۴ شهریور امسال در اولین دوره مسابقات بین المللی کاراته آقایان سبک شوتوکان (JKS) در مشهد و در وزن ۶۰ کیلوگرم و در رده سنی بزرگسالان به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

 

لازم به ذکر است، پاسدار شهید محمدرضا ضیاالدینی شهید مدافع امنیت و اقتدار ایران اسلامی در ۱۰ شهریور ۹۵ در درگیری مسلحانه با گروهک تروریستی در سراوان به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

 

rostami_03

rostami_023

 

انتهای پیام/