انقلابی بودن، نیاز نظام اسلامی است

امام جمعه زرند با بیان اینکه نیاز نظام اسلامی انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن است، گفت: ثمرات این انقلاب باید حفظ شود، اما اگر انقلابی نباشیم و معیار حرکت ما عمل به اسلام نباشد، نظام استکبار و سلطه نیز با ما کاری ندارد.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرندبه گزارش صدای زرند، حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی امام جمعه زرند، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اظهار کرد: هنری ماندگار است که انسانی و الهی و در خدمت مردم و دین خدا و در جهت شناخت دشمنان این مرز و بوم باشد.

 

وی بیان کرد: توصیه مقام معظم رهبری نیز همین است که  هنر باید انقلابی باشد و هنرمندان مدافع نظام جمهوری اسلامی و حق باشند و توجه داشته باشند بعد از ۱۴۰۰ سال اسلام ناب قد علم کرده و آزادانه این نظام الهی برپا شده که آرزوی همه انبیا، اولیا، امامان، آزادمردان و آزاد اندیشان بوده است.

 

امام جمعه زرند اظافه کرد: بنابراین هنرمندان باید قدر این نظام الهی را بدانند و در جهت استحکام این نظام الهی و دشمن شناسی با هنر، شعر، بیان و کارهای هنری خود قدم بردارند.

 

وی در ادامه به ویژگی‌های یک فرد انقلابی اشاره کرد و افزود: نیاز نظام اسلامی انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن است که انقلابی عمل کردن به معنای مقابله با نظام سلطه است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه  از انقلاب اسلامی نظام سیاسی و حکومت اسلامی به وجود آمده است، تصریح کرد: ثمرات این انقلاب باید حفظ شود، اما اگر انقلابی نباشیم و معیار حرکت ما عمل به اسلام نباشد، نظام استکبار و نظام سلطه نیز با ما کاری ندارد.

 

وی یادآور شد: تدام انقلابی بودن نظام در گرو انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن ارکان نظام است و انقلابی بودن ارکان نظام به معنای آن است که خود نظام انقلابی بماند.

 

امام جمعه زرند عنوان کرد: بنابراین اگر ارکان نظام از انقلابی بودن فاصله بگیرد، متاسفانه شاهد آن خواهیم بود که نظام هم از انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن دور خواهد شد.

 

حجت الاسلام ابراهیمی ابراز کرد: راهی را که انقلاب اسلامی آغاز کرده، ادامه می‌یابد و مسؤولان و مردم باید در مسیر انقلابی ماندن این نظام حرکت کنند و رهبر معظم انقلاب توصیه ‌به صبر و تحمل در پیشبرد اهداف انقلاب را همواره مورد اهمیت قرار دادند.

 

وی بابیان اینکه امروز دشمنان اسلام قصد دارند با خیال خود با نفوذ در یاران انقلاب مردم را از انقلاب و نظام جدا کنند، گفت: ولی دشمنان اسلام کور خوانده اند؛ چرا که مردم ما هوشیار و ولایت مدار هستند و تحت تاثیر افراد کم بصیرت و بی بصیرت قرار نمی گیرند و همواره گوش به فرمان رهبر فرزانه خود بوده و خواهند بود.

 

انتهای پیام/